دوهزار و ۳۰۰ وبلاگ‌نویس قرآنی در جشنواره آیات شرکت می‌کنند

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر جشنواره آیات گفت: اختتامیه این جشنواره ۲۵ مرداد است که تاکنون دو هزار و ۳۰۰ وبلاگ در دبیرخانه جشنواره ثبت‌نام‌شده و مراحل داوری در حال اجرا است.

وی افزود: این جشنواره در ۵ بخش تبلیغی، پژوهشی، هنری، اطلاع‌رسانی و وبلاگ‌های قرآنی با زبان‌های غیرفارسی ازجمله عربی ، ترکی و انگلیسی باهدف نفوذ، تبلیغ و ترویج آیه‌های قرآنی و مضامین دینی در فضای مجازی و همچنین تشویق،‌ گسترش و ساماندهی وبلاگ نویسان دینی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

دبیر سومین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی قرآنی در خصوص جوایز این جشنواره گفت: در هر یک از بخش‌های پنج‌گانه به چهار نفر برتر جوایزی اهدا می‌شود که به نفرات اول علاوه بر جایزه نقدی و تقدیرنامه، تندیس جشنواره نیز تعلق می‌گیرد.

وی افزود: به نفرات اول تا چهارم هر بخش به ترتیب مبالغ ۱میلیون و ۲۰۰ هزار ، یک‌میلیون ، ۷۵۰ و ۵۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

پیروزمنش اظهار داشت: داوری این جشنواره در سه مرحله شامل داوری اولیه و غربالگری حدود ۷۰۰ وبلاگ از میان کل وبلاگ‌های ثبت نامی‌، سپس مرحله داوری فنی و محتوایی جهت انتخاب ۱۵ وبلاگ در هر بخش و درنهایت داوری پایانی جهت انتخاب ۴ وبلاگ با استفاده از داوران تراز اول کشور و به‌صورت بررسی حضوری در استان آذربایجان شرقی صورت می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بخش وبلاگ نویسی جشنواره آیات توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و با همکاری شورای توسعه قرآن، شورای انقلاب فرهنگی، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و مرکز فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/.

۲ comments

  • امینی

    والله من متعجبم جشنواره قرآنی و زیر حرفشون زدن عیجیبه توی لینک سایت خودشون نفر اول جایزه اش ۱۴۰۰ است و ۶ نفر اول جایزه میدن حالا اینجا میگن ۴ نفر اول و نفر اول هم ۱۲۰۰که مجموع جوایز هر بخش رو از ۵۱۰۰اوردن به ۳۲۵۰٫کاش روز اول فکراشون رو میکردن بعد تصمییم میگرفتن در ضمن البته این کاری نیست که اولین بار باشه قبلا هم در جشنواره معمار انقلاب جوایز یک میلیون تومنی که جمعا میشد ۶ میلیون با ۱٫۵ سرو تهش بهم اومد .من نمیدونم مجبورین کاری که نمیتونین انجام ندین
    اینم لینکش
    :http://quranblogging.ir/?pageid=8

  • سلام خسته نباشید میشه وقتی مسابقات وبلاگ نویسی شروع میشه من رو هم خیبر کنید به ایمیلم بفرستید تا بتونم تو مسابقات شرکت کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول