دوره‌های مهارت نویسندگی در فضای مجازی برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمدتقی جلیلی گفت: به‌منظور رشد و ارتقای دانش طلاب درزمینهٔ تولید محتوا در فضای مجازی و تربیت افراد توانمند برای تولید محتوای فرهنگی، مذهبی و بومی در فضای مجازی، کلاس‌های آموزشی نویسندگی در فضای مجازی برای طلاب حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این دوره، شامل ۱۲ جلسه آموزشی است که به‌صورت مجازی و با شیوه کلاس آنلاین برگزار می‌شود.

مدیر پورتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه این دوره از سوی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران اجرا می‌شود ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره ضمن آشنایی با اصول و قوانین نگارش زبان فارسی، در قالب تمرین‌هایی که در هر جلسه ارائه می‌شود، به‌صورت عملی و کارگاهی نوشتن را تجربه می‌کنند و با نقد نوشته‌های خود از نقاط قوت و ضعف آن‌ها آگاه می‌شوند.

جلیلی خاطرنشان کرد: با معرفی ابزارهای تولید محتوا در این کلاس‌ها، شرکت‌کنندگان با شیوه‌های نگارش در فضای مجازی و نحوه استفاده بهینه و کارآمد از ابزارها و امکانات تحت وب آشنا می‌شوند.

وی هدف از اجرای این دوره را تربیت نیروهایی برای تولید محتوای مذهبی و فاخر، در مسیر حضور مفید و تأثیرگذار طلاب در فضای مجازی دانست و افزود: طلاب خواهر علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام به کوثربلاگ به نشانی kowsarblog.ir مراجعه کنند.

مدیر پورتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: علاقه‌مندان به بازدید از وبلاگ‌های مدارس علمیه خواهران و بانوان طلبه نیز می‌توانند به همین آدرس اینترنتی مراجعه کنند تا فهرست این وبلاگ‌ها، آخرین مطالب، مطالب منتخب و … در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول