رشد کاربران شبکه‌های اجتماعی تصویری

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، بررسی‌های BI Intelligence, نشان می‌دهد که تحولات چشمگیری درزمینهٔ سن، جنسیت و علائق کاربران شبکه‌های اجتماعی در حال وقوع است.
به‌عنوان‌مثال Pinterest به محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در میان زنان آمریکایی مبدل شده است. درحالی‌که ۴۲ درصد کاربران اینترنت زن در آمریکا عضو این شبکه هستند این رقم در میان مردان تنها ۱۳ درصد است.
اینستاگرام هم به مهم‌ترین و پرکاربردترین شبکه اجتماعی در میان جوانان آمریکایی مبدل شده است. ۳۲ درصد از جوانان آمریکایی این شبکه را مهم‌ترین شبکه اجتماعی نامیده‌اند، حال‌آنکه تنها ۱۴ درصد آن‌ها در مورد فیس‌بوک چنین اظهارنظری کرده‌اند.
Snapchat، Vine و Tumblr هم از سرعت رشد بالایی در میان کاربران آمریکایی برخوردارند. میزان استفاده از این شبکه‌ها در میان کاربران ۱۸ تا ۲۴ ساله به ترتیب ۴۵، ۲۸ و ۲۸ درصد است.
افراد پردرآمد و تحصیل‌کرده نیز به‌شدت به استفاده از شبکه اجتماعی لینکداین علاقه‌مند شده‌اند. ۴۴ درصد از آمریکایی‌های دارای درآمد ۷۵ هزار دلار به بالا از این شبکه استفاده می‌کنند.
شبکه‌های فیس‌بوک، توییتر و لینکداین این روزها بیشتر مورد اقبال افراد بزرگ‌سال هستند، به‌گونه‌ای که تنها دوسوم کاربران این شبکه را افراد ۱۸ تا ۳۴ سال تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول