وبلاگ‌نویسان بی‌تقوا مصیبت‌ساز فضاهای مجازی هستند

گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از رسا، آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام‌جمعه موقت تهران چهارشنبه‌شب در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا (ع) با تأکید بر مستند گفتن و شنیدن اظهار کرد: ریشه مستند، سد به معنای استحکام است، بنا بر دستور قرآن کریم جلوه تقوای مؤمنان باید این باشد که حرف‌های آنان قابل‌اثبات و استناد باشد.
وی بابیان این‌که هر مطلبی در سایت یا وبلاگ قابل‌انتشار و بیان نیست، تصریح کرد: نویسندگان و وبلاگ نویسان بی‌تقوا که گویا باتقوا خداحافظی کرده‌اند مصیبت ساز امروز فضاهای مجازی و رسانه‌های مکتوب شده‌اند، به‌محض شنیدن مطلبی آن را از طریق سایت، روزنامه، هفته‌نامه‌های شهری و استانی منتشر می‌کنند و در صورت نادرست بودن آن، به‌راحتی مطلبی را با عنوان تکذیبه چاپ می‌کنند.
عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: چه تضمینی وجود دارد فردی که خبر را خوانده تکذیب آن را نیز بخواند، فقط شعار «حق‌الناس» سر می‌دهند اما نمی‌دانند با دروغ‌هایی که در صفحات روزنامه می‌نویسند و سپس تکذیب می‌کنند مسبب چه وقایعی می‌شوند.
آیت‌الله خاتمی تأکید کرد: سخنان و حرف‌ها خیلی مهم است، گاهی یک‌سخن آدمی را از عرش به فرش کشانده و باعث سقوط او می‌شود، مراقب گفتارتان باشید یک محکمه و قاضی فرضی داشته باشید و ببیند قادر به اثبات سخن خود هستید یا خیر.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول