اختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز در شهرکرد برگزار می شود

گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری امروز (۱ مرداد) در جلسه برنامه‌ریزی اختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: اختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز ۸ مرداد سال جاری در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرکت پنج هزار نفر در چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز افزود: استان چهارمحال و بختیاری بیشترین شرکت‌کننده را در چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز به خود اختصاص داده است.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز نسبت به سال گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است تصریح کرد: از ۱۱۰ وبلاگ برتر در اختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز تجلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمی در ادامه از همه دستگاه‌های استان درخواست کرد که به جهت سراسری بودن این برنامه و حضور مسئولین کشوری انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرای استان نسبت به هرچه بهتر برگزار شدن اختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز تلاش کنند.

وی به برپایی نمایشگاه نماز در کنار اختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز اشاره کرد و گفت: به‌منظور ارزیابی دستگاه‌های اجرای استان در امر نماز نمایشگاه بزرگی به مدت یک هفته در نگارخانه شهید شهرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برپا می‌شود.

خاطرنشان می‌شود؛ فضاسازی شهر متناسب با نماز، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، نصب بنر سر درب ادارات با موضوع نماز و… از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول