کمبود اعتبارات مانع از مقابله با فیس‌بوک شد

گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایکنا، شبکه اجتماعی فیس‌کوب، با صفحه یکی که بسیار شبیه سایت فیس‌بوک است و با گرافیک و خدماتی بسیار ضعیف‌تر، قصد دارد با این شبکه بین‌المللی رقابت کند.

مجتبی مطهری، مدیر موسسه فرهنگی اندیشه مبنا گفت: شبکه اجتماعی فیس‌کوب را از سه سال پیش راه‌اندازی کرده‌ایم و تاکنون ۳۷ هزار کاربر دارد. وی یکی از دلایل ظاهر ساده و قدیمی فیس‌کوب را اعتبارات اندک دانست و افزود که به همین دلیل نتوانسته‌ایم با این اعتبارات، با فیس‌بوک مقابله کنیم.

مدیر موسسه فرهنگی اندیشه مبنا تصریح کرد: تنها همکاری برای این شبکه اجتماعی فیس‌کوب، در اختیار گذاشتن سرور است که البته این سرور هم مشکلاتی دارد و در پی حل آن مشکلات هستیم.

وی بیان کرد: قابلیتی را در شبکه اجتماعی فیس‌کوب قرار داده‌ایم مبنی بر اینکه اگر کاربری، هرزنامه و یا مطالب نامناسبی در صفحه‌اش منتشر کرد، کاربر دیگری به‌سرعت آن را اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

مطهری گفت: شیوه‌ای را در فیس‌کوب اجرایی کرده‌ایم مبنی بر اینکه هر کاربری پلیس سایت باشد. درواقع با این شیوه می‌توانیم به افزایش تولید محتوای مناسب کمک کنیم. وی افزود: جذب ۳۷ هزار نفر با اعتبارات محدود و طی سه سال موفقیتی (!) است و باید به دنبال جذب مشارکت‌های مراکز باشیم تا بتوانند ما را در این امر مهم یاری کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول