بهترین زمان برای مقابله با گروه‌های ضدمذهب از طریق فضای مجازی

گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضان علی معتمدی، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان گفت: فضای مجازی در وضعیت فعلی که مملو از فعالیت تمام گروه‌ها با رویکردهای فرهنگی و سیاسی است بهترین فرصت ممکن برای مقابله با گروه‌های ضد مذهب و آیین اسلامی از طریق شبکه ملی فرهنگ است.

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه ملی فرهنگ از سال ۸۹ در کشور گفت: این شبکه مراکز و خانه‌های فرهنگ دیجیتال را در قالب یک شبکه پوشش می‌دهد.

به گفته وی، ارتقای سواد الکترونیکی، تولید محتوای مناسب بافرهنگ ایرانی اسلامی در فضای سایبر، ارائه اینترنت پاک، ارائه بازی سراها، محل مناسبی برای بازی‌های رده‌بندی و  دسته‌بندی‌شده، ارائه نرم‌افزارهای تأییدشده و درمجموع مکانی برای ارائه رفع نیازهای حوزه فناوری اطلاعات افراد جامعه با محمل فرهنگی مذهبی هدف از خانه‌ها و مراکز فرهنگی دیجیتال است.

حجت‌الاسلام معتمدی، تولید نرم‌افزار، ارائه اینترنت پاک، گیم، آموزش و تولید محتوا در یک مکان مطمئن و مشخص زیر نظر وزارت فرهنگ و  ارشاد را از وظایف خانه‌های فرهنگ دیجیتال برشمرد و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با راه‌اندازی این خانه‌ها دغدغه و نگرانی خانواده‌ها برای دسترسی فرزندانشان به موارد غیرمجاز فضای اینترنت را برطرف کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول