مهمترین کانون توجه شبکه های مجازی خانواده ها هستند

گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، نامی در نشست هم‌اندیشی خبرنگاران فعال در حوزه مقاومت و دفاع مقدس که در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به سلطه صهیونیست‌ها بر فضای مجازی و رسانه‌ها افزود: ۷۵ درصد از رسانه‌ها در جهان در اختیار صهیونیست‌هاست و ۷۴ درصد از ثروت جهان نیز در اختیار این افراد قرار دارد.
وی گفت: ۳۴ نفر از شبکه اصلی گردانندگان جریان‌های اقتصادی و سیاسی در جهان صهیونیست هستند و افرادی مانند جرج سورس، صاحبان شرکت اپل، بنیان‌گذاران پایگاه‌های اینترنتی ویکی‌پدیا، گوگل، تویتر، فیس‌بوک و ویرچوآل مپ وابسته به پایگاه داده‌های ان اس ای آمریکا هستند.
نامی تصریح کرد: آمریکا ۱۶ سازمان اطلاعاتی دارد که قوی‌ترین آن‌ها ان اس ای است که دو هزار و ۴۰۰ ترابایت اطلاعات را در خود جای‌داده است.
وی گفت: آن‌ها همواره به دنبال نوآوری در این عرصه هستند و بعد از سرویس‌های جذابی مانند گوگل ارث حالا سرویسی مانند گوگل هرث می‌خواهند فعال کنند.
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: مهم‌ترین کانون توجه شبکه‌های مجازی خانواده‌ها هستند تا باهدف قرار دادن این نهاد به اهداف خود دست یابند.

 انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول