استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی برای از بین بردن ایران هراسی

«وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر،‌ محمدجواد ظریف صبح جمعه در آئین بهره‌برداری از ۵۱۵ طرح مخابراتی استان اصفهان با اشاره ‌به اهمیت توسعه ارتباطات در جهان اظهار داشت: جهانی‌شدن ارتباطات طی چند دهه اخیر توانسته معادلات جهانی را بر هم بزند و از قدرت آمریکا در غرب و اتحادیه شوروی در شرق بکاهد و انقلاب جهانی‌شدن را ایجاد کند.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر در تمام کشورهای دنیا هر حرفی که زده می‌شود مخاطب عمومی دارد، ابراز داشت: همچنین باید توجه داشته باشیم که انقلاب جهانی‌شدن و توسعه ارتباطات جلوی بسیاری از جنایات صهیونیستی را گرفته و ازاین‌رو از جنایات صهیونیست‌ها برای عموم مردم جهان پرده برداشته است.

وزیر امور خارجه دلیل اصلی پایان جنگ ۲۲ روزه و ۳۳ روزه را پرده‌برداری از جنایات رژیم صهیونیستی بر اساس ارتباطات عنوان کرد و بیان داشت: طی این جنگ‌ها انقلاب احساسات در جهان به وجود آمد و با تجمعات و مخالفت با این اقدامات در سراسر دنیا این رژیم مجبور به پایان دادن به جنایت‌هایش شد.

وی در ادامه به برخی چالش‌های ارتباطاتی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: البته چنانچه ما تمام توجه خود را به چالش‌ها معطوف سازیم نمی‌توانیم از فرصت‌های این پدیده جهانی بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.

ظریف با تأکید بر اینکه برای نشان دادن ظرفیت‌های موجود در کشور و از بین بردن فضای ایران هراسی باید از ظرفیت ارتباطات جهانی نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم،‌ اضافه کرد: ایران در حال حاضر حرف تازه‌ای برای مردم دنیا دارد و قصد نداریم نشخوارکننده تئوری‌های دیگران باشیم.

وی بابیان اینکه امروز اینترنت،‌ شبکه‌های مجازی و مخابرات توانسته سخن عزتمندی، ابتکار، نوآوری، هنر، مهر دوستی، هم‌زیستی وزندگی مسالمت‌آمیز ایرانیان را به جهان مخابره کند،‌ ابراز داشت: امروز انقلاب ارتباطات تلاش‌های اسرائیل برای ایران هراسی را به زمین زده و اسرائیل را از ناکامان بزرگ در مقابل ایران جلوه داده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول