مراقب تلگرام جعلی باشید

«وبلاگ‌نیوز» و به نقل عصرامروز، برنامه تلگرام یک پیام رسان است که کاربران می توانند با استفاده از آن به ارسال و دریافت پیام های صوتی، تصویری و نوشتاری بپردازند. همچنین این پیام رسان به کاربران خود این امکان را می دهد که بتوانند غیر از این فایل ها، انواع دیگر فایل را نیز ارسال و دریافت کنند. این برنامه که دارای امنیت خوبی هم است،  به صورت کد باز در مارکت ها ارائه می شود.
شرکت تلگرام کدهای نوشته شده خود را در سایت خود قرار داده است و برنامه نویسان زیادی می توانند از آن کد ها برای توسعه برنامه های خود استفاده کنند. به تازگی پیامی در پیام رسان ها در حال گسترش است که معرف تلگرام به ظاهر فارسی است. متن این پیام را ادامه برای شما آورده ایم:
«آیا میدونستی که برنامه ی تلگرام با زبان فارسی نیز وجود داره؟ کاملا رایگانه و دقیقا شبیه تلگرام اصلی است و با زبان فارسی؛ درضمن با اینترنت ایران سازگاری بهتری داره و برخی از مشکلات قطع و وصل شدن و یا دانلود نشدن فیلم ها و عکس ها نیز در برنامه ی تلگرام فارسی برطرف شده. از همه مهمتر اینکه برنامه ی تلگرام فارسی با تلگرام اصلی هیچ تداخلی نداره و می تونی هر دو رو کنار هم نصب کنی پس به راحتی می تونی روی یه گوشی دوتا خط متصل به تلگرام داشته باشی. این برنامه در شرکت تلگرام ثبت شده (شماره ثبت ۲۸۳۹۹) پس اصلا جایی برای نگرانی در مورد جاسوسی نیست، برای اطمینان بیشتر با شرکت تلگرام تماس بگیرید.»

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول