محدودیت انتشار تصاویر مربع در اینستاگرام برداشته شد

گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایستنا، اینستاگرام در حال ایجاد تغییرات اساسی روی شبکه اجتماعی خود است تا بر اساس آن نحوه انتشار عکس‌ها و تصاویر ویدیوی منتشرشده روی پلتفرم مذکور عوض شود. بر اساس آخرین تغییرات اعمال‌شده، کاربران ازاین‌پس موظف نیستند همه تصاویر و عکس‌ها را به شکل مربع به انتشار برسانند.
این مسئله به آن معنی خواهد بود که شما ازاین‌پس می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای خود را در هر شکل و اندازه‌ای که تهیه‌شده به اشتراک بگذارد و این تصاویر چه افقی و چه عمودی باشند، به همان شکل در اختیار دوستان شما قرار می‌گیرند.
البته بیشتر تصاویری که در حالت افقی گرفته می‌شوند نمی‌توانند به همان شکل به اشتراک گذاشته شوند. زیرا سیستم تعریف‌شده برای این اینستاگرام به این صورت است که حرکت صفحه از بالا به پایین انجام می‌شود و به همین خاطر ممکن است کاربران نتوانند همه بخش‌ها و جزییات موجود در عکس را مشاهده کنند.
هنگامی‌که یک عکس افقی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود، ابزار مربوطه اندازه آن را به‌صورت خودکار به ۴:۳ تغییر می‌دهد و این در حالی است که حداقل اندازه تصاویر افقی که کاربران تهیه می‌کنند ۱۶:۹ است. بر این اساس اگر کاربران گوشی خود را بچرخانند، بازهم نمی‌توانند عکس را در اندازه بزرگ مشاهده کنند.
اینستاگرام همواره به انتشار عکس‌های مربعی شهرت داشت و این مسئله بسیاری از کاربران را دچار مشکل کرده بود. بر این اساس به‌روزرسانی جدید می‌تواند بسیار موردتوجه قرار گیرد. عکاسان حرفه‌ای که اینستاگرام را مورداستفاده قرار می‌دهند تاکنون مجبور بودند بخشی از تصاویر خود را جدا کنند و عکس نهایی را فقط در حالت مربعی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول