دام عاشقانه پسر شیاد برای دختران دم بخت

گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با به دست آوردن تصاویر شخصی و خصوصی‌اش قصد اخاذی از او را دارد بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان کرد مدتی پیش دریکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی با پسری آشنا می‌شوم که پیشنهاد ازدواج  به من می‌دهد و با توجه به پیشنهاد او و پیام‌های عاشقانه از طرف او فریب‌خورده و بنا بر درخواستش عکس‌های خصوصی و خانوادگی‌ام را برایش ارسال نمودم که پس‌ازآن تغییر رفتار داده و شروع به اخاذی از من کرد تا عکس‌هایم را در فضای مجازی انتشار ندهد.

رئیس پلیس فتا اصفهان ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده در فضای مجازی و انجام اقدامات تخصصی متهم که جوانی ۲۳ ساله و ساکن اصفهان است شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: در فضای مجازی هیچ‌گاه هویت واقعی افراد مشخص نبوده که این جزء خصوصیات فضاهای مجازی است و به همین خاطر بسیاری افراد فریب و شیفته ظاهر دروغین مجرمین گردیده و به‌راحتی به آنان اعتماد و عکس‌های شخصی و خانوادگی خود را در اختیار آنان قرار می‌دهند، لذا به شهروندان به‌ویژه خانم‌ها توصیه می‌شود به هویت جعلی افراد در این فضا اعتماد نکرده و از به اشتراک‌گذاری عکس‌های شخصی خود در فضای مجازی اجتناب کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول