شبکه‌های مجازی، راه ورود فراورده‌های غلط فرهنگی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حشمت‌الله رستمی»، معاون تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد: دسترسی آسان نسل جوان و نوجوان و حتی کودکان به شبکه‌های مجازی موجب شده این افراد در مسیر دست‌یابی به برخی فراورده‌های غلط فرهنگی قرار گیرند.

وی افزود: تهاجم فرهنگی بر روی درصد زیادی از نسل جوان و نوجوان جامعه که با مدل‌های آرایش روز و لباس‌های تأثیر گرفته از فرهنگ غرب عجین شده تأثیر گذاشته و موجب تغییر تفکر این قشر و دوری آن‌ها از دستورات دین مبین اسلام شده است.

رستمی بابیان این‌که این تهاجم فرهنگی که بر روی نحوه پوشش، رفتار، منش زندگی و … بسیاری از مردم جامعه به‌ویژه قشر جوان و نوجوان تأثیر گذاشته است، خاطرنشان کرد: فرآورده فرآیندی چندساله بوده که علیه این کشور از سوی غرب آغاز و متأسفانه اثرات آن در درازمدت و کوتاه‌مدت مشهود است.

معاون تبلیغات اسلامی ایلام با تأکید بر این‌که اکنون تأثیر این شبکه‌ها به حدی رسیده که برخی دختران در سن‌های ۱۳ و ۱۴ ساله بدون آرایش از منزل خارج نمی‌شوند، تصریح کرد: این در حالی است که وجود شبکه‌های مجازی برای تبادل علم و اطلاعات مناسب بوده و آگاهی مردم در استفاده صحیح از این شبکه‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول