واکنش توییتری مسلمانان به فراخوان بغدادی رهبر داعش

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از خرداد، چندساعتی پس از انتشار نوار صوتی فراخوان «ابوبکر البغدادی» رهبر داعش خطاب به مسلمانان برای جنگ با تمام کشورهای جهان کاربران مسلمان فعال در شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص توییتر پاسخ‌هایی آمیخته با طنز و فکاهی و به تمسخر گرفتن او و داعش را نثارش کردند.

baghdadi666(1) baghdadi555(2)

روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» با انتشار گزارشی دراین‌باره می‌نویسد: بغدادی خواستار قیام مسلمانان علیه کشورهای منطقه ازجمله عربستان سعودی شده بود. مسلمانان به شوخی خطاب به او در توییتر نوشته‌اند که منتظر جنگ ستارگان بعدی هستند و بغدادی باید تا آن زمان منتظر بماند!

baghdadi666(1) دیلی میل دراین‌باره می‌نویسد، واکنش‌های همراه با تمسخر مسلمانان در قبال بغدادی پس از انتشار پیام او در تاریخ ۲۶ دسامبر صورت گرفت که وی از مؤمنان خواست تا فوراً به داعش بپیوندند. بخشی از پیام‌ها با چنین مضامینی بودند:

بغدادی، کارهای مهم‌تری دارم، من پسر مؤدبی هستم مادرم دارد غذا درست می‌کند باید دست‌پخت او را بخورم، من ساعت ۸:۳۰ باید خانه باشم بگذار برای یک‌وقت دیگر، شرمنده الان کریسمس است و همه در حال استراحت هستند، معذرت می‌خواهم، من نمی‌خواهم پیش از انتشار سری بعدی «جنگ ستارگان» بمیرم، شرمنده من در حال تماشای جنگ ستارگان هستم بگذار برای فردا ».

baghdida777(1) baghdadi99

انتهای پیام/.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول