اغفال افراد با مشاور خانواده در تلگرم

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ سید موسی حسینی بیان کرد: چندی پیش خانمی با مراجعه به پلیس فتا فارس ادعا کرد، در پی اختلاف با همسرم به دنبال مشاور و حل مشکلات شخصی و خانوادگی خودم بودم که در شبکه اجتماعی تلگرام توسط یکی از دوستانم لینک گروه تلگرام با عنوان «ارتباطات سالم زناشویی» که هدف آن را مشاوره خانواده بیان نموده بود دریافت و عضو آن گروه شدم.

وی ادامه داد:  این خانم جوان پس از ورود به این گروه و دیدن مطالب آموزشی زناشویی مشکل خود را بیان می کند که بلافاصله گرداننده گروه شروع به راهنمایی و مشاوره می کند.

اما داستان به اینجا ختم نمی شود و پس از مدتی دایر کننده گروه شروع به ارسال پیام ها و مطالب نامربوط در گفتگوی خصوصی با هدف برقراری ارتباط می کند که این خانم جوان بلافاصله موضوع را به پلیس فتا گزارش و پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
رییس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: پس از دستگیری متهم و در پی بررسی های فنی کارشناسان این پلیس مشخص شد وی هیچگونه تحصیلات و پیشینه ای در زمینه مشاوره نداشته و در چندین مورد به بهانه راهنمایی و مشاوره خانواده اقدام به اغفال زنان و دختران کرده است.
سرهنگ حسینی ضمن تاکید بر گمنامی کابران در فضای مجازی و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب در این فضا، از شهروندان درخواست کرد، در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال رفع مشکلات شخصی و خانوادگی خود نباشند چرا که ناشناس بودن مخاطبان زمینه را برای طعمه قرار گرفتن آنان فراهم می کند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول