عدم تحریم فضای مجازی برای تأثیرگذاری بر انتخابات

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فتا، سردار اسکندر مومنی در مراسم اختتامیه هفتمین دوره بصیرت به صورت متمرکز در قم ویژه جانشینان فرماندهان انتظامی استان‌ها، مرزبانی، روسای پلیس‌های تخصصی ناجا و همچنین مسئولان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات ناجا، شهادت عالم و مجاهد برجسته حضرت آیت الله «نمر» را تسلیت گفت.

جانشین فرماندهی ناجا با اشاره به سیاست‌های رژیم آل سعود در منطقه، اظهارداشت: با این حال استکبار جهانی و به خصوص آمریکا حقوق بشر را در ایران مطرح می‌کنند، سلاح هسته‌ای برای آن‌ها مهم نیست بلکه به دنبال تسلط بر منطقه و دنیا هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به روشنگری این سیاست‌ها می‌پردازند، افزود: با تصویب برجام موضوعات بین ما با دشمنان خاتمه پیدا نمی‌کند و هدف دشمنان تحمیل فرهنگ منحط غربی و تسلط بر منابع نفت و گاز است.

مومنی تاکید کرد: ایران به طور جدی با این سیاست مخالفت اساسی داشته و ایستاده است.

وی با بیان اینکه حوزه فضای مجازی و سایبر در دایره تحریم‌های دشمنان قرار نمی‌گیرد تا بتوانند تاثیرات خود را بر امنیت داخلی و عمومی بگذارند، گفت: هر کجا ما آماده و در صحنه بودیم یا توطئه‌ای شکل نگرفت و یا با کمترین هزینه دفع شد.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه توافق برجام تاثیری در دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی ندارد، عنوان کرد: یکی از موضوعات در پیش رو، انتخابات است که باید تهدیدات را بشناسیم و ایجاد آمادگی کنیم.

وی بر لزوم شناخت نشانه‌های بحران و فتنه در صحنه انتخابات در سال جاری تاکید کرد و ادامه داد: عوامل نفوذ، اعتماد مردم را نشانه می‌گیرند و قبل از پایان رأی ریزی مردم، اعلام پیروزی می‌کنند.

مومنی سپس بر موضوع سلامت انتخابات تاکید کرد و با بیان اینکه انتخابات آزمون بزرگی است، تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و در این مسئولیت، موفق عمل کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در حوزه اجتماعی باید بر افکار عمومی تاکید کرد، اظهارداشت: امروز بدون رسانه هیچ طرحی پایدار نیست.

مومنی با اشاره به اینکه یگان ویژه حرفه‌ای‌ترین یگان در نیروی انتظامی است، افزود: یک برخورد نابجا به سرعت یک موضوع محلی را به ملی تبدیل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه شناخت محیط و پدیده اجتماعی مهم است، خاطرنشان کرد: پدیده‌های اجتماعی نباید به موضوعی امنیتی تبدیل شوند.

مومنی با تاکید بر اینکه موضوع امنیت اخلاقی در جامعه هیچ وقت نباید فراموش شود، گفت: امنیت اخلاقی یکی از ماموریت‌های پلیس است و باید دقت کنیم تا تنش زا نباشد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول