پیامی تلخ که بیش از هزار بار به اشتراک گذاشته شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شب سال نو میلادی یکی از کهنه سربازان جنگ عراق به نام Mattew DeRemer با انتشار عکسی در فضای مجازی، پیامی تلخ در فیس بوک منتشر کرد که پس از مرگش بیش از هزاران بار به اشتراک گذاشته شد.

وی در این پست فیس بوکی نوشت: « آخرین روز سال ۲۰۱۵، روزی است که من به تمام کارهایی که در سال گذشته انجام داده ام فکر می کنم. خیلی چیزها از دستداه و چیزهای زیادی به دست آوردم، خانواده ام از قبل صمیمی تر و منسجم تر شد. بعضی از کسانی که دوستشون داشتم رو از دست دادم و دوستان تازه ای پیدا کردم. ساعت ها برای سجده به خداوند بر روی زانوهایم سر به خاک گذاشتم و زمان هایی هم به عنوان پیش نماز عده ای از مردم فعالیت داشتم. ایمان من (که دوست دارم با شما به اشتراک بگذارم) نوعی بیداری است که هرروز به من می گوید افراد، زندگی و شرایطشان می تواند همیشه به سوی بهتر شدن تغییر کند. در سال ۲۰۱۵ مشکلات را پشت سر گذاشتم و بار دیگر به جایی رسیدم که بتوانم بگویم…متشکرم و وارد سال ۲۰۱۶ شوم. کار های زیادی برای سال جدید دارم. نمی دانم که امشب سرنوشت من چیست ولی مطمئنم جایی که هستم همان جایی است که باید باشم.»

DeRemer در ادامه نوشت:

«هدف امسال من، علاوه بر دست و پنجه نرم کردن با مشکلات پیش رو، آغاز تعریفی دوباره برای زندگی ام است: زندگی خالی از خود خواهی ها. زندگی مال من و خواسته هایم نیست، زندگی مطلق به همه کسانی است که دز زندگی شان به دنبال عشقی هستند که در طول زندگی شان آن را گم کرده اند. امروز صبح یکی از نشاط بخش ترین صبح های زندگی است.»

DeRemer 31 ساله در فلوریدا سوار بر موتور سیکلت خود تصادف کرد و کشته شد. مظنون این حادثه، مردی ۵۹ ساله بود که در صحنه جرم به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

این پیام فیس بوکی به سرعت در فضای مجازی بازنشر شد و با واکنش های مجازی فراوانی روبه رو شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول