هک تلگرام سرمربی گسترش فولاد پس از بازیکن پرسپولیس

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،طبق اطلاع ما فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز امروز متوجه شد که تلگرامش هک شده است، وی در ترکیه به این موضوع پی برد و به سرعت پی گیر این ماجرا شد تا جایی که وکیل وی یعنی آرش شکرریز که دستیار کمالوند نیز می باشد پیگیر ماجرا شد و به زودی پای پلیس فتا به این پرونده نیز باز می شود.

وکیل فراز کمالوند گفت: فردا از مجرای قانون و پلیس فتا ماجرای هک تلگرام سرمربی گسترش فولاد تبریز پیگیری می‌شود.
آرش شکرریز در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال ما، در خصوص هک شدن تلگرام فراز کمالوند بیان کرد: وی از ترکیه با من تماس گرفت و به عنوان وکیل خود ماجرای هک‌شدن تلگرامش را برای من توضیح داد.

وی در ادامه افزود: دو نفر در اینستاگرام و فیس‌بوک با نام فراز کمالوند صفحه درست کرده‌اند و شروع به اخاذی از مردم نموده‌اند، هیچ گونه از صفات متعلق به کمالوند نیست و ما فردا صبح از طریق پلیس فتا این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
خواهشمندم مردم فریب افراد سودجو را نخورده و حواسشان باشد این افراد با نام فراز کمالوند سعی در گرفتن پول از جوانان مردم و فرستادن به تیم‌های مختلف دارند.

کمالوند هیچ گونه صفحه شخصی در اینستاگرام و صفحه شخصی ندارد و تلگرامش نیز هک گردید و به آن فردی که این اقدام را انجام داده توصیه می‌کنم قبل از شکایت ما به مراجع قضایی از اعمال خود دست بردارند، چرا که به طور حتم با شکایت ما خود و خانواده‌اش ضربه زیادی می‌بینند، حریم شخصی و هک کردن افراد جرم است و مرتکب این اعمال باید در مقابل قانون پاسخگو باشد و به طور حتم حبس خواهد شد.

اما نکته جالب اینجاست که علیرغم اتفاقات اخیر در فضای مجازی هنوز هم ورزشکاران و هنرمندان به این نوع فناوری معتقدند و کوتاه نمی آیند همان طور که هکرها دست بردار نیستند و شاید این بار هم یک پرونده دیگر از ورزشکاران سوژه ی چند روز آینده برخی رسانه ها باشد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول