ثبت رکورد ۸۰۰میلیون کاربر در پیام‌رسان فیس‌بوک

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا،هنس‌ایندیا نوشت: مارک زاکربرگ در پست فیس بوک خود اعلام کرد که در حال حاضر ماهانه ۸۰۰ میلیون نفر از فیس‌بوک‌مسنجر استفاده می‌کنند.

وی افزود: مفتخرم که مسنجر به بسیاری از مردم برای برقراری ارتباط در سراسر دنیا کمک می‌کند. ما سخت کار می‌کنیم تا راه‌های ارتباطی بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

زاکربرگ همچنین گفت: من در حال حاضر پیوسته در مسنجر حضور دارم و برایم اهمیت زیادی دارد که چطور از فیس‌بوک استفاده می‌کنم و با خانواده و دوستانم در تماس باشم. از مسنجر استفاده می‌کنم تا از مهندسان شرکت اطلاعات لازم را در زمان مناسب بگیرم و از آنها برای تصمیم‌گیری استفاده کنم.

مسنجر فیس‌بوک به افراد این امکان را می‌دهد که از طریق اینترنت با آشنایان خود صحبت کنند، تصویر و ویدئو به اشتراک بگذارند و تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنند.

فیس‌بوک همچنین اپلیکیشن دیگری برای پیام‌رسانی دارد، واتس‌اپ که تا سال گذشته بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر داشته است.

فیس‌بوک سال قبل برنامه پیام‌رسان خود را از برنامه app اصلی این شبکه اجتماعی جدا کرد تا بتواند با دیگر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیام‌رسان همراه رقابت کند. این شبکه اجتماعی که در ابتدا بر روی وب معرفی شد در سال‌های اخیر در حوزه همراه گسترش یافته است.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول