دام شیطانی مرد زن‌ نما در واتس‌ اپ

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از جام جم، هفته گذشته زن جوانی با حضور در پلیس فتای استان یزد از مردی به اتهام تهدیدهای تلفنی شکایت کرد.

شاکی گفت: دو ماه پیش در واتس‌اپ با زنی آشنا شدم و پس از مدتی با هم صمیمی شدیم. او یک روز چند عکس خودش را برایم فرستاد و از من هم خواست برایش عکس بفرستم که من هم چند عکس از خودم در مهمانی‌های مختلف برایش فرستادم.

وی اضافه کرد: چند روز بعد او تعدادی از عکس‌ها را در حالی که دستکاری شده بود، برایم فرستاد و در پی آن، مردی با من تماس گرفت و تهدیدم کرد اگر می‌خواهم این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی منتشر نشود، باید با او دوستی پنهانی داشته باشم.

شاکی تصریح کرد: موضوع را به خانواده‌ام اطلاع داده و تصمیم به شکایت از وی گرفتیم. نمی‌دانم میان آن دوست اینترنتی‌ام با این مرد چه رابطه‌ای وجود دارد.

همزمان با شکایت این زن، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز و دو روز پیش او در خانه‌اش در یکی از محله ‌های شهر یزد دستگیر شد.

مرد جوان با انتقال به پلیس فتا گفت:من با معرفی خود به عنوان یک زن با شاکی در واتس‌اپ آشنا شدم و او به گمان این‌که من زن هستم،به ارتباطش ادامه داد.برای این‌که او شک نکند عکس‌های خصوصی زنی را از اینستاگرامش سرقت و برای شاکی ارسال می‌کردم‌حتی زمانی که می‌خواستم تلفنی با او حرف بزنم،صدایم را تغییر می‌دادم تا شناخته نشوم.

مرد زن‌نما اضافه کرد: زمانی که عکس‌های خصوصی‌اش را به‌دست آوردم، آن را دستکاری واز طریق واتس‌اپ برایش ارسال کردم تا به نیت شیطانی خود برسم.

سرهنگ حسین رضایی، رئیس پلیس فتای استان یزد دراین باره گفت: متهم پس از اعتراف، روانه زندان شد.

تحقیقات در زمینه این‌که وی زنان دیگری را هم به این شیوه اغفال کرده یا نه در پلیس فتا ادامه دارد.

وی با هشدار به خانواده‌ها به‌ویژه زنان و دختران جوان از آنها خواست به‌راحتی به افراد در فضای مجازی اعتماد نکنند و عکس‌های خصوصی خود را در اختیار آنها قرار ندهند زیرا مجرمان اینترنتی به‌راحتی با جعل هویت اقدامات مجرمانه‌شان را پیش می‌برند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول