نقشه عجیب یک زن برای انتقام از شوهرش

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از همشهری، تحقیقات پلیس فتای خراسان رضوی در این پرونده با شکایت شوهر این زن شروع شد. مرد جوان در تشریح ماجرا گفت: چند روزی بود که همسرم ساناز ناراحت و نگران بود. زمانی که دلیلش را پرسیدم، گوشی تلفن همراهش را نشانم داد. با دیدن عکس‌هایی که در گروه‌های تلگرامی منتشر شده بود شوکه شدم. عکس‌ها همسرم را در کنار مردی غریبه و با ظاهری نامناسب نشان می‌داد. خوب که دقت کردم، فهمیدم که عکس‌ها فتوشاپ است و فردی با به‌دست آوردن عکس‌های خصوصی همسرم و دستکاری آنها، عکس مرد غریبه را کنار او قرار داده و عکس‌ها را در تلگرام منتشر کرده است.

با شکایت این مرد، تحقیقات مأموران برای کشف راز این پرونده شروع شد. آنها به سراغ همسر او رفتند و به تحقیق از این زن پرداختند. زن جوان اما مدعی شد که به شوهرش مشکوک است. او گفت: من و شوهرم از مدتی قبل با هم اختلاف داشتیم. اختلاف‌هایمان این اواخر پررنگ‌تر هم شده بود تا جایی که حتی مرا تهدید می‌کرد که آبرویم را می‌برد. حالا هم حدس می‌زنم که دستکاری عکس‌ها و انتشار آنها کار شوهرم است. احتمالا او برای اینکه به همه نشان دهد که من زن خوبی نیستم و مشکل اخلاقی دارم، این عکس‌ها را دستکاری کرده و آنها را در شبکه‌های اجتماعی پخش کرده است.

ادعاهای زن جوان، ظن مأموران را به سمت شوهر وی برد. این مرد بازداشت و تحقیقات مفصلی از او انجام شد اما در نهایت مدارکی به‌دست آمد که نشان می‌داد او بی‌گناه است و در این ماجرا نقشی ندارد.

کارشناسان پلیس فتا برای حل این معما به تحقیقات گسترده‌ و تخصصی پرداختند. در نهایت سرنخی از عامل انتشار عکس‌ها در شبکه‌های مجازی به‌دست آمد. او جوانی ۲۵ساله بود که وقتی دستگیر شد، راز عجیبی را فاش کرد. وی گفت: چند‌ماه پیش در یکی از گرو‌ه‌های تلگرامی با همسر شاکی(ساناز) آشنا شدم. مدتی با او چت کردم و پس از آن چت‌هایمان به تماس تلفنی تبدیل شد و حتی قرار رفتن به کافی‌شاپ گذاشتیم. در نخستین قرارمان بود که متوجه شدم او متاهل است.

ساناز می‌گفت که با شوهرش اختلافات زیادی دارد. می‌گفت که شوهرش او را زجر می‌دهد و می‌خواهد هر طوری شده از او انتقام بگیرد. در نهایت پیشنهاد داد عکس‌هایش را در کنار عکس خودم قرار داده و آنها را در فضای مجازی منتشر کنم. او قصد داشت وانمود کند که این کار را شوهرش انجام داده است تا پلیس او را دستگیر کند.سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: با افشای حقیقت، برای زن جوان و همدستش قرار قانونی صادر شد و پرونده آنها در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول