فیس بوک یک صفحه ضد اسلامی را در چک فیلتر کرد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از شبستان،البوابه گزارش داد: شبکه اجتماعی فیس بوک، صفحه « اسلام را در چک نمی خواهیم» را که مواضع به شدت ضد اسلامی دارد، مسدود کرد.

این صفحه براساس طرح « مارتین کونفچیکا» اسلام ستیز چک ایجاد شده است و کونفچیکا مدعی است که این پایگاه از حمایت ۱۶۳ هزار نفر برخوردار است.

کونفیچکا که یک استاد دانشگاه چک است، می گوید که او تلاش می کند با مواضع شدیدش و بهره برداری ازبحران پناهندگان، خود را به عنوان مدافع شهروندان چک معرفی کند.

کونفیچکا می گوید که او نمی داند که شبکه فیس بوک به چه علت صفحه وی را بسته است. به همین دلیل وی تلاش می کند تا دوباره این صفحه را ایجاد کند.

پلیس چک، کونفیچکا را به انزجار طلبی و تحریک علیه گروهی از مردم و کاهش حقوق و آزادی ها متهم کرد و این مسئله به علت حمله وی به مسلمانان است که مطالب ضد اسلامی را در صفحه خود در شبکه فیس بوک علیه اسلام و مسلمانان منتشر می کند.

شرکت فیس بوک صفحه هایی را که هرگونه تهدید مستقیم یا آزار و اذیت به دیگران و حمله به شخصیت های معروف، فعالیت های جنایتکارانه، سوء استفاده و خشنونت جنسی را منتشر می کنند، مسدود می کند و این اقدامات را ممنوع اعلام کرده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول