سرنوشت «سروش» در دستان جام جم

  • غلامرضا نوری، مدیرعامل موسسه جام‌جم:

پیام‌رسان سروش به‌عنوان برترین و پر‌مخاطب‌ترین پیام‌رسان ایرانی محصول جوانان نخبه و توانمندی است که «ما می‌توانیم» را باور دارند.

جوانان ما نشان داده‌اند همان‌طور که در آن زمینه‌ها توانستیم به قدرت‌های اول دنیا برسیم ، در این فناوری نیز به‌زودی با سایر رقبای جهانی هم آوردی خواهیم کرد.

مشارکت بخش خصوصی با سازمان صداوسیما در توسعه پیام‌رسان سروش، راهبرد درستی برای دست‌یابی به موفقیت‌های فعلی و پیش روی این پیام‌رسان است که همچنان باید تقویت‌شده و ادامه داشته باشد.

هم‌افزایی پیام‌رسان سروش به‌عنوان «سرویس پایه» با «نهضت توسعه محتوای فضای مجازی» ، فرصتی بزرگ برای انجام مأموریت‌های سازمان صداوسیما در منظومه‌ی فرهنگی – رسانه‌ای جام جم است.

توقع این بود که وزارت ارتباطات متناسب با ابعاد این «پروژه ملی» حمایت‌های بزرگی از پیام‌رسان‌های بومی انجام دهد. اما متأسفانه حتی وعده‌های حداقلی اعلام‌شده هم به‌طور کامل محقق نشده است.

/جام جم آنلاین/

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول