عکاسی پرتره در اینستاگرام ممکن می شود

اینستاگرام با یک قابلیت جدید مخاطبان را شگفت زده خواهد کرد. این طرح که البته فعلا در مرحله ازمایشی قرار دارد، حالت پرتره را در گوشی‌ هوشمند دارای اپلیکیشن اینستاگرام اضافه می کند .

در حالت پرتره، پس‌زمینه‌ی تصویر به‌صورت مصنوعی تار و روی سوژه تاکید می‌شود.«آیکون شاتر پرتره»  نام این ویژگی جدید است که قرار است در 2 سیستم عامل اندروید و ios  قابل دسترسی باشد. در حال حاضر، دستگاه‌هایی نظیر آیفون ۱۰ و گوگل پیکسل ۲ از ویژگی اختصاصی پرتره بهره‌مند هستند و کاربران آن‌ها می‌توانند تصاویر پرتره‌ی ثبت‌شده با دوربین گوشی خود را به‌راحتی وارد اینستاگرام کنند.

بنابراین ویژگی جدید انتخاب حالات مختلف عکس و فیلمبرداری برای کاربران بسیار ساده می شود و آن ها می توانند، از بین حالت‌های مختلف عکس‌برداری،با سلیقه شخصی یک مورد را انتخاب کنند.

بر اساس اطلاعات اولیه، اینستاگرام هنوز توضیحات تکمیلی در خصوص این افزونه جدید ارائه نکرده است. با این حال،برخی رسانه ها خبر از  شواهدی مبنی بر وجود قابلیت اشتراک‌گذاری تصاویر Giphy GIF نیز می دهند. باید دید طی هفته های آتی قرار است چه تغییراتی را در این اپلیکیشن شاهد باشیم .

پیش از این نیز، اینستاگرم با ارسال پیام به برخی مخاطبانش از آنان دعوت کرده بود که در یک نظرسنجی اینترنتی شرکت کنند و ایرادات این برنامه را اعلام کنند. به نظر می رسد اکنون اینستاگرام در حال اعمال برخی تغییرات جدید در سیستم خود است.

/انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول