نباید نوکر تلگرام باشیم

  • آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید در دیدار با نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ورود به فضای مجازی بیگانگان بلای عظیمی است که از آن به بردگی تعبیر می‌کنم؛ باید فضای مجازی سالم تهیه شود که مردم بی‌نیاز از آن فضای آلوده شوند.

دشمن از طریق فضای مجازی می خواهد جامعه اسلامی را به بردگی بکشد و کسی که وارد این فضا می شود، اختیاری از خود ندارد؛ باید این فضا را از دشمن گرفت و اجازه نداد دشمن جامعه اسلامی را به بردگی بکشاند.

بعضی به استفاده از فضای مجازی اصرار دارند و این مشکلات اخیر نشان دهنده همین واقعیت است، اما سپاه وبسیج برای گرفتن این فرصت از دشمن، باید نقش آفرینی کنند.

نباید نوکر فضای تلگرام باشیم، بلکه باید این فضا را در دست بگیریم و فضای درست و سالمی برای جوانان درست کنیم تا بیش از این جامعه به بردگی کشانیده نشود.

این فضای مجازی بلایی برای جامعه ما و جوامع انسانی است که مستکبرین جهان هر سمی که در آن میریزند؛ آنها با پررویی در ابتدا اعلام می کنند که با وصل شدن به این فضا تمام اطلاعات منتقل می شود.

لازم است در آموزش جوانان برای مواجهه با این فضا تلاش شود و اصرار بر فضای مجازی مناسب داشته باشیم؛ برخی کشورهای غیر مسلمان این کار را کرده‌اند، دلیل ندارد که ما نتوانیم این کار را بکنیم؛ امکان دارد و باید انجام شود.

  • آیت‌الله جعفر سبحانی، از مراجع تقلید در دیدار با نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فضای مجازی صدمات زیاد به نظام و کشور وارد کرده است و باید برای این مساله فکری کرد.

دشمن تلاش می‌کند با بهره گیری از فضای مجازی به مقابله با بنیان خانواده‌ها بپردازد، مخالف فضای مجازی نیستیم و نمی‌گوییم دور کشور دیوار بکشیم اما باید مراقب باشیم و نگذاریم آسیبی به جوانان و خانواده‌ها وارد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول