نامه روحانی مبنی بر جایگزین کردن تلگرام با امکانات داخلی

هدایت الله خادمی نماینده ایده و باغملک و عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار الف:

در جلسه فراکسیون ولایی مجلس درباره تلگرام که صبح روز سه شنبه 21 فروردین برگزار شد، تعدادی از مسئولین اطلاعاتی و امنیتی حضور داشتند که مضرات استفاده از تلگرام تشریح شد.

در این جلسه برخی نمایندگان درباره موضع گیریهای رئیس جمهور درباره فیلتر تلگرام اشاره و در این باره سوال کردند.

بعد از طرح سوال، مسئولین اطلاعاتی و امنیتی به صراحت اعلام کردند که نظر رئیس جمهور بر جایگزین کردن تلگرام با امکانات داخلی  است و حتی نامه ای که رئیس جمهور در این زمینه نوشته بود را به اعضای فراکسیون ولایی مجلس نشان دادند.

ظاهرا رئیس جمهور می خواهد تلگرام با امکانات داخلی جایگزین شود اما از طرف دیگر در بین مردم وانمود می کند که مخالف این کار است.

رئیس جمهور روز گذشته در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت دوازدهم، از ایجاد 2 میلیون شغل در فضای مجازی سخن گفت در حالی که وزیر ارتباطات بر ایجاد 200 هزار شغل نظر دارد و ما معتقدیم حتی این عدد 200 هزار هم درست نیست.

مقامات سیاسی کشور ما نباید کنشگر سیاسی باشند بلکه باید با تدبیر و ارائه راهکار به حل مشکلات بپردازند.

خادمی با بیان اینکه در هیچ جای جهان رئیس جمهور و مقامات یک کشور به اندازه مقامات ما سخنرانی نمی کنند، افزود: رئیس جمهور و وزرای دولت ما بجای حل مشکلات فقط حرف می زنند. معلوم نیست که چه کسی می خواهد مشکل را حل کند.

جالب است که مواضع آقایان بعضا تضاد دارد و مثلا در یک زمینه و سیاست می بینیم هر کسی یک حرفی می زند که با هم همخوانی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول