استقبال احمد توکلی از تصمیم دولت مبنی بر انتقال به پیام رسان های داخلی

احمد توکلی در یادداشتی با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر حمایت از پیام رسان های داخلی نوشت:

تصمیم دولت برای خروج از پیام رسان غیرایمن تلگرام و انتقال به شبکه های بومی و قانونی، هرچند دیرهنگام بود اما دقیق و پیشگیرانه و هوشمندانه است و نیازمند همدلی صبورانه و همراهی مسئولانه مردم است.

هیچ عقل سلیمی در هیچ کجای دنیا حاضر نمی شوند سامانه ای ارتباطی با این ابعاد اثرگذار در حوزه های امنیتی و حاکمیتی را بدون نظارت های قانونی رها و در اختیار یک نهاد مشکوک و نامعلوم غربی قرار دهند.از این جهت لازم است، به رغم ضعف پیام رسان های داخلی که امیدواریم به مرور زمان اشکالات آنها رفع شود، همه با هم به شبکه های داخلی اعتماد کنیم و همزمان نسبت به رفع مشکلات فنی و ارتباطی و امنیت کاربران مطالبه داشته باشیم.

بدون تردید فتوای اخیر رهبری درباره امنیت کاربران در شبکه های اجتماعی نیز موید چنین تصمیم مهمی در اعتماد و اقبال به پیام رسان های بومی خواهد بود.

با این توضیح امیدست دولت محترم در اجرای این تصمیم مواضع یکدست و یکپارچه داشته باشد و ضمن اتخاد مواجهه صادقانه با مردم از هرگونه اظهارنظر های تبلیغاتی و انتخاباتی پرهیز کنند و حقیقت این تصمیم گیری را با مردم در میان گذارند.

با این توضیح ضمن احترام به همراهی کاربران و اعضای محترم کانال تلگرامی ام، از امروز در پیام رسان های داخلی اطلاع رسانی خواهم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول