تعلل شبکه ملی اطلاعات، بستر ورود بیگانگان است

اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس :

  • بخش عمده‌ای از موضوعات مرتبط با بحث‌های کسب و کار، مسائل اجتماعی و اقتصادی و مانند آن در فضای مجازی انجام شده یا از آن تاثیر می‌گیرد. اگر ما شبکه ملی اطلاعات را راه‌اندازی نکنیم بستر ورود بیگانگان را فراهم کرده‌ایم که این مسئله، امنیت ملی ما را خدشه‌دار می‌کند.
  • بایستی زیرساخت‌های مرتبط با شبکه ملی اطلاعات را به مرحله اطمینان بخشی برسانیم چون دستیابی به این هدف موجب ناکامی بدخواهان نظام در رسیدن به اهداف خود می‌شود.
  • در مورد اینکه چگونه می‌توان متولیان امر تکمیل شبکه ملی اطلاعات به ویژه وزارت ارتباطات را ملزم به تکمیل این شبکه تا پایان سال ۹۹ کرد، در ابتدا باید عزم و اراده مستحکمی برای اجرای شبکه ملی اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی به وجود بیاید. همچنین مجلس نیز باید اقدامات و سازکارهایی را برای تسهیل امور مربوط به تکمیل این شبکه حیاتی و مهم انجام دهد تا دستگاه‌های مسئول و متولیان امر نیز، فرایند تکمیل شبکه ملی اطلاعات را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول