شبکه‌های اجتماعی؛ بازوی نرم‌افزاری استکبار

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی ملکی، مترجم قرآن، در گفت‌وگو با ایکنا:

  • حذف پست‌ها و مطالب مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش در شبکه‌های اجتماعی را می‌توان نشان از استبداد رسانه‌ای دانست. آن‌ها که مدعی تبادل آزاد افکار و اندیشه‌اند، با این کار ثابت کردند که همه این‌ها دروغ محض و در ابعاد مختلف استبداد جاری است.
  • اینستاگرام پست مرا درباره شهید قاسم سلیمانی حذف کرد و مجدد پیام دیگری منتشر کردم و باز هم حذف شد. در نهایت پیامی منتشر کردم مبنی بر اینکه ما به دلیل ناجوانمردی و رذالت مدیران اینستاگرام که مدعی تبادل آزاد افکارند به زودی از دیار کفر به دیار اسلام هجرت می‌کنیم و در شبکه‌های اجتماعی بومی و داخلی ایران پویاتر فعالیت خواهیم کرد.
  • متأسفانه به دلیل سود فردی و آنی خودمان، تصمیم‌های کلان و عاقلانه نمی‌گیریم. اگر تعداد زیادی از مخاطبان تصمیم جمعی بگیرند و از اینستاگرام مهاجرت کنند، این اقدام می‌تواند ضربه محکمی برای آنان باشد.
  • یکی از اهداف مهم استکبار این است که کسی به ظلم و ناجوانمردی آن‌ها آگاه نشود و از سوی دیگر آن‌ها نوکر و سرسپرده‌اند و باید برده آمریکا باشند و این نشان از ماهیت استکباری آن‌ها دارد. همچنین اینستاگرام، توئیتر و سایر شبکه‌های اجتماعی بازو‌های نرم‌افزاری استکبار‌ند و رسالتی جز این ندارند و از آگاهی ملت‌های جهان می‌هراسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول