فشار کلید سانسور توسط مدعیان آزادی بیان

محمدرضا محمدیوسفی درگفت وگو با ایرنا:

  • آنها با استفاده از ابزار ترور قصد مقابله با جهاد و مقاومت اسلامی رو دارند و از سویی نیز در اقدام نابخردانه، ابلهانه‌ترین توجیه را برای اقدام زشت حذف و سانسور به صورت یکسویه در حذف پیام ها و پست با موضوع سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی بیان می کنند.
  • در دنیای ارتباطات امروز، غرب، ایران را به سانسور متهم می کند. در مقابل حذف پست‌های اینستاگرامی که روشن ترین، ساده ترین و ابتدایی ترین مقابله با آزادی بیان است را خود آمریکا در این شبکه اجتماعی سراسری اعمال می کند و هیچکس از این مهم دم نمی زند.
  • دنیای اطلاع رسانی غربی دنیای غیر قابل اعتمادی است و رسانه های داخلی با انتشار اخبار دقیق، صحیح و به موقع باید اعتمادی که توسط جریان آمریکایی صهیونیستی با صرف هزینه های هنگفت دچار اختلال شده رو بازگردانند.
  • بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود. وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و همراهان و همرزمانش رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول