آموزش نحوه غیرفعال کردن نوتیفیکیشن واتساپ وب در اندروید و آیفون

غیرفعال کردن نوتیفیکیشن واتساپ وب در اندروید

اگر پیش‌تر از نسخه تحت وب واتساپ استفاده کرده باشید، حتما می‌دانید که در زمان فعال بودن این ویژگی، یک نوتیفیکیشن آزاردهنده بر روی گوشی شما به نمایش در خواهد آمد. این اعلان که از آن با نام WhatsApp Web is currently active نیز یاد می‌شود، سرناسازگاری داشته و تا زمانی که قید نسخه تحت وب را نزنید، از روی گوشی حذف نمی‌شود. با این حال شما می‌توانید در گوشی‌های اندرویدی جدید به‌راحتی از دست اعلان واتساپ وب برای همیشه خلاص شوید!

برای این‌منظور، ابتدا وارد تنظیمات گوشی (Settings) خود شده و از بخش اپلیکیشن‌های نصب شده (Apps)، واتساپ (Whatsapp) را بیابید. سپس گزینه اعلانات (Notifications) را انتخاب کرده و در میان گزینه‌های موجود، تیک دیگر اعلانات (Other Notifications) را بردارید.

کار تمام است. به همین راحتی از شر اعلان نسخه تحت وب واتساپ خلاص شدید. راه دیگر برای گوشی‌های اندرویدی، پایین کشیدن نوار اعلانات و لمس طولانی مدت بر روی نوتیفیکیشن واتساپ وب است. در این حالت گزینه‌ای برای غیرفعال کردن آن ظاهر می‌شود که می‌توانید از آن بهره ببرید. البته این مورد به نسخه اندروید شما وابسته‌ است و بر روی مدل‌های قدیمی جواب نمی‌دهد.

آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن واتساپ وب

غیرفعال کردن اعلان واتساپ وب در آیفون

برای غیرفعال کردن اعلان واتساپ وب در آیفون، لازم است به‌طور کلی نوتیفیکیشن این پیام‌رسان را خاموش کنید. البته در این حالت تمام نوتیفیکیشن‌های ارسالی واتساپ (مثلا پیام‌های دریافتی) حذف شده و به نمایش در نخواهند آمد که می‌توانید برای رفع آن، پس از استفاده از نسخه تحت وب واتساپ، دوباره ارسال نوتیفیکیشن را فعال کنید.

برای این منظور، ابتدا وارد تنظیمات آیفون (Settings) شده و در منو اصلی گزینه اعلانات (Notifications) را انتخاب کنید. سپس واتساپ (Whatsapp) را پیدا کرده و تیک گزینه turn off the allow notifications را بردارید.

/وبسایت کوشا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول