دایرکت اینستاگرام در نسخه وب فعال شد

از دیروز 24 دی ماه 1398 اینستاگرام امکان استفاده از دایرکت روی سایت خود را فعال کرده و بسیاری از کاربران جهانی این برنامه می‌توانند از امکان دایرکت اینستاگرام روی کامپیوتر خود بهره‌مند شوند و از طریق وب‌سایت اینستاگرام به دپیام‌های دایرکت خود دسترسی داشته باشند.

پیش از آغاز عرضه این امکان برای استفاده از دایرکت اینستاگرام بر روی کامپیوتر می‌توانستید از برنامه اینستاگرام برای ویندوز 10 استفاده کنید اما حالا این امکان برای تمامی ویندوزها و صرفا با استفاده از مروگر و وب‌سایت این برنامه فعال شده است.

امکان استفاده از دایرکت اینستاگرام روی سایت این برنامه مطمئنا برای صاحبان کسب و کار، اینفلوئنسرها و کاربرانی که استفاده زیادی از دایرکت اینستا دارند مفید خواهد بود.

اینستاگرام اعلام کرده که روند فعال شدن دایرکت اینستا روی سایت این برنامه آغاز شده و موفقیت‌آمیز بوده است و در آینده نزدیک برای تمامی کاربران فعال خواهد شد.

آموزش دایرکت اینستاگرام روی کامپیوتر و در سایت

تجربه استفاده از دایرکت اینستاگرام روی سایت و از طریق مرورگر کامپیوتر مشابه با گوشی هوشمند است و کافیست بامراجعه به وب‌سایت این برنامه و از بخش لاگین وارد اکانت خود شوید و به سراغ بخش دایرکت اینستاگرام بروید.

دقیقا مانند نسخه روی گوشی در بخش دایرکت اینستاگرام روی سایت این برنامه می‌توانید گروه‌هایی جدید ایجاد کنید یا برای یک کاربر خاص پیام دایرکت ارسال کنید. همچنین می توانید برای لایک کردن پیام شخص مقابل دوبار روی آن ضربه بزنید.

یکی از مزایای استفاده از دایرکت اینستا روی کامپیوتر امکان ارسال و به اشتراک‌گذاری عکس‌ها از روی دسکتاپ و چک کردن پیام‌های دایرکت خوانده نشده در هنگام کار است!

همچنین این امکان وجود دارد که هنگام کار بر روی دایرکت اینستا روی سایت با فعال کردن اعلان‌ها برای سایت اینستاگرام در مرورگر خود، اعلان‌های دریافت پیام دایرکت جدید را روی مرورگر خود دریافت کنید. این امکان فعلا در حال آزمایش است.

/فارنت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول