فعالان فضای مجازی با اخلاق مداری زمینه انتخابات پرشور را فراهم کنند

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه بحث و تبادل نظر با فعالان فضای مجازی:

  • با تقویت فرهنگ در فضای مجازی می توانیم بهترین عملکرد را در انعکاس اخبار داشته باشیم که نمونه آن اطلاع رسانی مراسم تشییع پرشکوه شهدای مقاومت است.
  • در موضوع اطلاع رسانی می بایست حافظ سرمایه های اجتماعی باشیم و الویت اصلی حفظ منافع ملی در کشور است و در این راستا ضروریست که خواسته ها و مطالبه گری های خود را هدفگذاری کنیم تا در کنار مدیران دستگاه ها شاهد تسریع رفع مشکلات مردمی باشیم.
  • در این راستا فعالان فضای مجازی می بایست مطالبات شخصی را به منظور جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر کنار گذاشته و اخلاق مداری را در سایه آرامش، اجرایی کرده و تمامی مطالبات را در چارچوب قوانین عنوان کنند.
  • فساد در کشور باید پیگیری شود. شایسته نیست که فعالان مجازی بدون در اختیار داشتن هیچ سند و روایتی حاشیه سازی کنند و با تخریب در فضای مجازی سرمایه های انسانی را به نابودی بکشانند در واقع تفاوت افکار و نگاه سیاسی نباید در این فضا قوت بگیرد.
  • در راستای افزایش مشارکت انتخاباتی می بایست سطح اخلاق مداری را افزایش دهیم و حق الناسی را که مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بر آن تاکید داشتند، رعایت نماییم.
  • اولویت اصلی مجموعه شهرستان ری برگزاری انتخابات پرشور است زیرا انتخابات پیش رو تاثیر بسزایی برای کشور در عرصه بین المللی دارد و در این راستا فعالان فضای مجازی با اخلاق مداری میتوانند زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

/پایگاه استانداری تهران/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول