۱۵ اپلیکیشن برای افزایش فالور اینستاگرام در بازاریابی

اینستاگرام در حال حاضر، تا این تاریخ، روزانه بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد. این فرصت موجب شده که برای کسب و کارها و برند ها فرصتی برای صعود و رشد و افزایش شهرت و فروش فراهم شود. هر چند انواع روش های اثر گذاری در اینستاگرام مثل، استفاده از اینفلوئنسر ها یا تبلیغات دیگر وجود دارد اما این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید، تاثیر گذاری طولانی تر و ماندگار تری را برای خود رقم بزنید.اینستاگرام در حال حاضر، تا این تاریخ، روزانه بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد. این فرصت موجب شده که برای کسب و کارها و برند ها فرصتی برای صعود و رشد و افزایش شهرت و فروش فراهم شود. هر چند انواع روش های اثر گذاری در اینستاگرام مثل، استفاده از اینفلوئنسر ها یا تبلیغات دیگر وجود دارد اما این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید، تاثیر گذاری طولانی تر و ماندگار تری را برای خود رقم بزنید.

بهترین اپلیکیشن های طراحی در اینستاگرام

یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری که می خواهد در اینستاگرام موفق و مشهور شود و بتواند مشتریان زیادی کسب کند، عکس ها و محتوایی است که قرار است فید کاربران را با آن پر کند.

این عکس ها هستند که هویت و ارزش برند شما را مشخص می کنند و ان دو را به هم گره می زنند.

لازم نیست حتما یک عکاس حرفه ای باشید تا عکس های خیره کننده و متفاوت را ایجاد کنید. اینجا چند اپلیکیشن را معرفی می کنیم که خروجی کارتان را بسیار بهتر خواهد کرد.

اپلیکیشن VSCO

یکی از مهم ترین بخش های اینستاگرام برای پست ها تصویری، فیلتر های آن است. امکان ویرایش و فیلتر گذاری روی تصاویر موجب شد تا کاربران بتوانند حال و هوای عکس های خود را تغییر دهند. اما VSCO اپلیکیشنی است که می تواند در این باره، شما را یک سر و گردن بالاتر ببرد.

در اپلیکیشن VSCO  امکانات ویرایشی، فیلتر گذاری ها و سایر امکانات به قدری خاص است که می تواند پست های شما را در چشم کاربران واقعا ویژه کند.

هر چند این اپلیکیشن به قیمت حدودی ۲۰ دلار به طور کامل در اختیار شما قرار می گیرد و فیلتر های خیلی واقعا خاص در آن جا دارد، اما، در دسترسی اولیه و رایگان نیز می تواند مود تاثیر گذاری تان را حسابی تغییر دهد.

این نرم افزار هم اکنون هم برای کاربران اندروید و هم کاربران آیفون در دسترس است و می توانید از اینجا نسخه دلخواه خود را دانلود کنید.

فیلتر گذاری روی مکان دلخواه در عکس با Snapseed

Snapseed یکی دیگر از برنامه های ویرایش عکس است که به شما امکان تنظیم دقیق عکس های خود را می دهد. در حالی که فیلترهای پیش فرض اینستاگرام به طور یکباره کل تصویر شما را ویرایش می کنند ، Snapseed به شما امکان می دهد جلوه هایی را با قلم مو اعمال کنید تا بتوانید جزئیات هر عکس را کامل کنید.

در واقع با این اپلیکیشن می توانید فیلتر های خاص را برای بخشی از عکس که خودتان مد نظر دارید بکار ببرید.

نکته جالبتر این که می توانید الگوی بکار گرفته شده خود را برای اعمال افکت ها در دفعات بعدی ذخیره کنید و بعدا به آن دسترسی داشته باشید.

خوشبختانه این نرم افزار رایگان است و برای تمام کاربران، اعم از اندروید، آی او اس، ویندوز و مک از اینجا در دسترس است.

ویرایش چند زمانه برای عکس های اینستاگرام با Afterlight

Afterlight یک اپلیکیشن همه کاره است که موجب می شود شما بتوانید به بهترین شکل ممکن تمام امکانات برای ویرایش یک عکس به صورت حرفه ای را در دست داشته باشید.

مجموعه ای از فیلتر ها، فریم ها و افکت ها و سایر امکاناتی که برای ویرایش یک عکس به طور تخصصی لازم است در Afterlight وجود دارد.

با کمک این نرم افزار می توانید به سادگی، چندین المان ویرایشی را با هم بکار ببرید و از ان یک الگو بسازید و برای استفاده های بعدی ذخیره کنید.

با این کار می توانید عکس های خاص خود را در کمترین زمان ممکن بسازید.

این اپلیکیشن ویرایشی که به نفع اینستاگرام مارکتینگ شما است، برای کاربران ایفون در دسترس است و بعد از یک استفاده ۷ روزه و رایگان می توانید آن را ماهانه حدودا ۳ دلار تمدید کنید یا این که یک سال به مقدار حدودا ۱۸ دلار آن را در اختیار داشته باشید.

برای دانلود Afterlight اینجا را کلیک کنید.

اپلیکیشن مشهور Canva برای ویرایش عکس در اینستاگرام

فرقی نمی کند که می خواهید از تصاویر برای چه بخشی از اینستاگرام استفاده کنید. مثلا می خواهید استوری بسازید یا این که قصد دارید یک پست دائمی در فید خود ایجاد کنید، Canva بهترین فرصت برای ویرایش به صورت حرفه ای است.

ایجاد الگو از چند امکان ویرایشی گزینه ای است که Canva برای شما به سادگی ایجاد می کند تا از این به بعد با ذخیره سازی الگو، تنها با یک اشاره عکس های تان را به حالت دلخواه و ویژه ببرید.

این اپلیکیشن مخصوصا برای کاربرانی که استوری باز هستند نیز امکانات عالی دارد به طوری که خاص بودن تصاویر آن ها که تلفیقی از چند امکان ویرایشی است همه چیز را بهتر جلوه می دهد.

Canva دارای یک نسخه رایگان است که اگر بخواهید عکس های خاص تر، گیف و عکس های پس زمینه شفاف بسازید، باید برای ان حدودا ۱۳ دلار خرج کنید. Canva هم اکنون به صورت نسخه تحت وب، اندروید و آی او اس در اختیار شما است.

برای دانلود این اپلیکیشن طراحی کلیک کنید

Photoshop Express یا فوتوشاپ موبایلی

شاید با خود فکر کنید که هرگز نمی توانید قابلیت های فوتوشاپ را از دسکتاپ به موبایل بکشانید چرا که مدل کاربری آن نمی تواند در موبایل خودش را به خوبی نشان دهد یا خروجی خوبی داشته باشد. در طول سال ها برخی از اپلیکیشن ها، قصد داشته اند نسخه موبایلی فوتوشاپ را پیاده سازی کنند اما انصافا Photoshop Express  بهترین گزینه ای بوده که از هر جهت یادآور فوتوشاپ است

از جهت امکانات، کاربری و خروجی، این اپلیکیشن می تواند بهترین عکس ها را برای استوری، یا صفحه اینستاگرام شما ایجاد کند. هر کاری که با فوتوشاپ دسکتاپ خود می کردید حالا در Photoshop Express  در دسترس است. کافی است آن را از اینجا دانلود کنید و آن را برای گوشی اندرویدی یا آیفون و یا حتی بر روی ویندوز خود نصب کنید. البته این اپلیکیشن فعلا رایگان است.

بهترین اپلیکیشن های ویدیو ساز اینستاگرام

برای این که فیلم های خاص بگیرید نیاز نیست که دوره های خاص بگذرانید. کافی است که این چند اپلیکیشن را روی گوشی خود داشته باشید و سریع گوشی و دوربین تان را راه اندازی کنید و ویرایش ها و افکت ها را اعمال کنید و ان را نشر کنید و دریای لایک ها و کامنت ها و اشتراک گذاری ها را به سمت خود سرازیر کنید.

تبدیل عکس به ویدیو با Boomerang

بومرنگ اپلیکیشنی است که خود اینستاگرام آن را ایجاد کرده است تا بتوانید از یک مجموعه عکس به صورت سلسله وار، یک ویدیو بسازید و آن را فورا در اینستاگرام نشر کنید.

بومرنگ هم اکنون رایگان است و می توانید آن را از اینجا برای اندروید و آی او اس دانلود کنید.

معرفی متفاوت محصولات با Life Lapse

در حالی که Boomerang برای اینستاگرام برای ایجاد فیلم های سریع مانند GIF عالی است، Life Lapse یک برنامه موبایل پرمصرف تر برای ایجاد فیلم های طولانی تر و خاص برای نمایش محصولات شما است.

می توانید به هر اندازه که می خواهید عکس بگیرید، اندازه فیلم خود را شخصی سازی کنید، سرعت بین تصاویر را تنظیم کنید و حتی یک موسیقی که کپی رایت ندارد را روی آن اعمال کنید.

این اپلیکیشن برای کاربران آیفون و اندروید در دسترس است و خوشبختانه رایگان است اما با خرید های درون برنامه ای قابلیت های ویژه خود را به شما نمایش می دهد.

نوشتن بر روی بخش هایی از فیلم با HypeType

اگر دوست دارید ویدیویی بسازید که در برخی از بخش هایش، نوشته هایی نمایش داده می شود، این اپلیکیشن مختص شما ساخته شده است.

فیلم مورد نظر خود را ضبط می کنید و پیش از این که آن را نشر کنید با کمک  HypeType روی هر فریم از آن که می خواهید جملات و عبارت های خود را با قلم های بی نظیری که دارد اضافه می کنید و بعد آن را ارسال می کنید.

این اپلیکیشن برای آیفون در دسترس است و به رایگان آماده دانلود است اما خرید های درون برنامه ای آن، دست شما را برای یک ویرایش متفاوت و خاص باز تر می گذارد.

بهترین برنامه های بازاریابی در اینستاگرام

شما به هر میزان دانش که داشته باشید، می توانید یک ویدیو یا عکس حرفه ای ایجاد کنید. اما تمام بازاریابی در اینستاگرام به این گزینه محدود نمی شود. لازم است که بتوانید با کاربران در ارتباط باشید، وضعیت حضور خود را بدانید و از هشتگ ها مطلع شوید و غیره.

این اپلیکیشن ها در این باره به شما امکانات ویژه ای می دهد تا حرفه ای در اینستاگرام جا پای خود را محکم کنید.

 پست کردن تصاویر کاربران با Repost for Instagram

به عنوان یک بازاریاب اینستاگرامی لازم نیست که تمام عکس های تان تولیدی باشد. مخصوصا برای افرادی که از عکس های تولید شده صنعت های همکار خود، مشتریان یا غیره استفاده می کنند، اپلیکیشنی که در این بخش معرفی می کنیم، بسیار کاربردی است.

برای به اشتراک گذاشتن تصویری از حساب اینستاگرام شخص دیگری، کافیست URL اشتراک را در پستی که می خواهید به اشتراک بگذارید کپی کنید و Repost را روی تلفن خود باز کنید. این کار، یک نماد اعتباری به تصویر اضافه می کند، توضیحات را کپی می کند ، و همه چیز آماده می شود تا پست کاربران شما بر روی صفحه تان نشر پیدا کند.

این اپلیکیشن رایگان است و برای اندروید از اینجا قابل دانلود است.

پیدا کردن هشتگ بر اساس محتوای عکس با AutoHash

قطعا AutoHash ساده ترین راه برای یافتن هشتگ های مربوط به اینستاگرام برای تصاویر است. این اپلیکیشن از هوش مصنوعی برای شناسایی اشیاء موجود در عکس های شما استفاده می کند و بر اساس اشیاء، هشتگ های مربوطه را در اختیار شما قرار می دهد.

این هشتگ ها را برای شما به حساب تان وارد می کند، اما این نکته را باید بدانید که امکان انتخاب بیش از ۳۰ هشتگ برای تان فراهم نیست. بعد از این هشتگ ها رد کلیپبرد شما ذخیره می شوند  بنابراین تمام کاری که باید انجام دهید اینست که آنها را در توضیحات تصویر یا نظرات خود بچسبانید.

قیمت این اپلیکیشن با ارزش رایگان است و می توانید آن را برای گوشی های اندرویدی تان از اینجا دانلود کنید.

هشتگ یابی اینستاگرام با Display Purposes

این اپلیکیشن ابزاری مبتنی بر وب است که کمی کنترل بیشتری بر هشتگ هایی که برای پست خود انتخاب می کنید به شما می دهد.

به جهت استفاده از  Display Purposes کافی است هشتگ های خود را با یک کلمه شروع کنید و تعیین مابقی هشتگ ها را به خود اپلیکیشن بسپارید. شما می توانید تعداد این هشتگ ها را خودتان مشخص کنید.

این کار کمک می کند تا بتوانید بهتر و موثر تر، و البته بیشتر در دسترس کاربران تان باشید.

برای ورود به وب سایت  Display Purposes اینجا را کلیک کنید و به رایگان از آن بهره مند شوید.

بهترین ابزارهای مدیریت اینستاگرام

وقتی که می خواهید بیش از پیش در دسترس مخاطبین خود باشید نیاز به یک روتین منظم و متفاوت دارید. چیزی که این روزها در برند ها کمتر دیده می شود، دقیقا همین است که به طور منظم به بخش های مختلف اکانت خود رسیدگی کنند. ارسال پست های منظم یکی از این موارد است که می تواند موفقیت بازاریابی در اینستاگرام را بهبود بخشد. در ادامه برای نمونه ای از اپلیکیشن بازاریابی در اینستاگرام، به نرم افزارهای مدیریتی آن می پردازیم

 زمان بندی پست ها در اینستاگرام با Sked

Sked یک اپلیکیشن مدیریتی است که در اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا بتوانید محتوای خود را زمان بند کنید. از جمله ویژگی برتر Sked این است که می توانید تصاویر خود را به طور دسته ای و پرحجم در ان آپلود کنید، ویرایش ها و تغییرات را اعمال کنید و بعد آن ها را برای زمان دلخواه خود برنامه ریزی کنید.

این کار از طریق نسخه های اندرویدی و آی او اس و حتی نسخه تحت وب، به خوبی صورت می گیرد. همانطور که باید متوجه شده باشید، Sked یک ابزار ویرایشگر عکس نیز به شمار می آید که به شما این امکان را می دهد تا، به سادگی تمام، از فیلترهایی جذاب تر از فیلترهای خود اینستاگرام  در آن بهره مند شوید.

این اپلیکیشن در حال حاضر ۷ روز رایگان در اختیار شما است اما برای داشتن دائمی آن باید ماهانه ۲۵ دلار خرج کنید.

برنامه مدیریت ارسال پست اینستاگرام با Later

یک پلت فرم زمان بندی رسانه های اجتماعی است که دارای مجموعه ای از ویژگی های متنوعی برای برنامه ریزی کمپین های شما، از جمله امکان کشف هشتگ ها و به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر است.

این برنامه به شما کمک می کند که بر اساس یک تقویم محتوا، پست های خود را ایجاد و زمان بندی کنید و قبل از این که آن ها را ارسال کنید و نشر دهید، در فید آن ها را مشاهده کنید تا ببینید که خروجی آن پس از نشر چگونه است.

همچنین برای مدیریت هشتگ ها امکانات ذخیره سازی دارد که به شما کمک می کند تا بدون این که نیاز به یافتن دوباره هشتگ ها داشته باشید آن ها را از طریق نرم افزار، پیست کنید و از سرعت عمل خود هیجان زده شوید/

این اپلیکیشن برای کاربران وب، اندروید و آیفون هم اکنون با مدل های مختلف پرداختی و رایگان در دسترس است.

 مدیریت رسانه های اجتماعی با Hootsuite

Hootsuite نیز یک پلتفرم همه کاره برای زمان بندی محتوا در رسانه های اجتماعی است. شاید نام ان را برای شبکه های مختلف نظیر فیس بوک شنیده باشید. اما کاربرد ان برای اینستاگرام کمی فراتر و ارزشمند تر است.

اولین کاری که این اپلیکیشن می کند این است که پست های اکانت اینستاگرام تان را زمان بندی می کند. اما اگر اکانت بیزینسی اینستاگرام دارید، به شما این امکان می دهد که نوتیفی هایی ارسال کنید یا این که اتوماتیک پست های تان را در آن نشر دهید.

این اپلیکیشن پس از یک ماه استفاده رایگان، هر ماه حدودا ۳۰ دلار خرج دارد. البته می توانید آن را به عنوان یک ابزار تحت وب یا به صورت موبایلی برای اندروید و آیفون در اختیار داشته باشید.

به نظر شما وجود این اپلیکیشن ها چقدر می تواند در تجربه کاربری شما و موفقیت کسب و کارتان، به عنوان بهترین اپلیکیشن بازاریابی در اینستاگرام برای تان کار کند؟ نظر خود را در بخش نظرات بنویسید.

 

/وبسایت گویا آی تی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول