فضای مجازی فرصتی برای دفاع از کشور و رساندن پیام به جهان است

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان روز چهارشنبه رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کردستان:

  • با کار هنری می‌شود در مقابل دشمن ایستاد و توطئه‌های آن را خنثی کرد بنابراین می‌توانیم ایده، خواسته و فرهنگ خود را از این راه‌ها منتشر کنیم.
  • در فضای مجازی باید با دفاع شایسته از کشور هویت ملی، استقلال کشور و ظرفیت دانش خود را به رخ جهان بکشیم و در رویدادهای تخصصی قدرت، صلاحیت و دانسته‌های خود را در این رقابت به نمایش در می‌اید و ظرفیت‌های سایبری عیان می‌شود.
  • هر وقت فضا را خالی کردیم دشمن تمام قد مسلح شده و از کوچکترین حادثه و رویدادی بزرگترین بهره برداری را کرده است. رسانه‌های شنیداری و دیداری و فضای مجازی باید در اختیار خودمان باشد و دشمن را از این صحنه بیرون کنیم که این توانمندی در بین فعالان سایبری ایران وجود دارد.
  • در جنگ نرم خاکریز یا سلاحی مشاهده نمی‌شود و نیروها در مقابل هم صحنه‌آرایی نمی‌کنند و کشته شدگان تشییع می‌شوند که مردم ببینند چند نفر در این صحنه کشته شدند.
  • در این جنگ که یک طرف آن ما هستیم دفاع از ارزش‌ها یک زمینی است برای بازی هر ۲ طرف که اگر آن را خالی بگذاریم دشمن به طور کامل آن را به تصرف درآورده و در زمین ما هرگونه که بخواهد بازی می‌کند.
  • مانند صفحه شطرنج دشمن را در زمینه‌های مختلف کیش و مات کرده‌ایم که این موفقیت‌ها به برکت اسلام، مردم انقلابی و گردان‌های سایبری و جنگ نرم کشور محقق شده است.
  • اگر در زمین حریف بازی کنیم بازنده‌ هستیم. ارزش جنگ در این فضا آنقدر برجسته و بزرگ است که رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگر رهبر نبودم حتما مسئولیت فضای مجازی را برعهده می‌گرفتم.
  • امروز سواد رسانه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. یک کاربر با یک کلیپ ساده در فضای مجازی طیف گسترده‌ای از اذهان و عقاید را چه در درون یک سرزمین و چه خارج از مرزهای فیزیکی تحت تاثیر پیام خود قرار می‌دهد.
  • در کاهش آسیب‌ها تلاش شود، نقاط ضعف را به حداقل برسانیم و در کنار شناسایی نقاط ضعف دشمن باید نقاط قوت آن را هم ببینیم.
  • در یک جنگ سخت پنجه در پنجه رودروی هم قرار گرفتیم و بر دشمن غلبه کردیم. دشمن ظالم ما یکی از بهترین فرزندان این آب و خاک را ترور و به شهادت رساند اما خیلی طول نکشید که ضربه سختی دریافت کرد.

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج دوم تا چهارم بهمن در کردستان برگزار می‌شود.

در پایان این رویداد با حضور مسوولان سازمان بسیج مستضعفین و سازمان فضای مجازی بسیج از برگزیدگان تقدیر به‌عمل می‌آید و منتخبان راهی مرحله کشوری می‌شوند.

 

/ایرنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول