قدردانی ازهوش و ذکاوت جوانان درفضای مجازی

سردار پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضفین در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان:

  • هنرنمایی شما جوانان ولایتمدار در عرصه فضای مجازی و صنعت دیجیتال کشور می‌تواند این باور را در ما تقویت کند که همانطور در هر موضوع علمی و فنی اطلاع پایه جوانان با روحیه انقلابی وارد شدند به سرعت توانستند قله‌های رفیع پیشرفت را فتح کنند و در عرصه فضای مجازی نیز خارج از این مسئله نیست.
  • این فضا در کشور ما برای جوانان یک عرصه جدید محسوب می‌شود، اما توانایی که جوانان انقلابی دراین کشور اسلامی دارند، ذکاوت و هوشمندی برادران و خواهران ما در این عرصه دارند این نوید را به ملت ایران می‌دهد که پیشرفت در عرصه فضای مجازی و سرعت پیشرفت ما چندین برابر سرعت پیشرفت کشور‌های دیگر خواهد بود.
  • این جوانان قطعا در شکستن محاصره روانی دشمن که تنها با تکیه بر عملیات روانی گسترده و پشت سر هم و مستمرمی‌خواهد به روحیه جوانان ما خلاء وارد کند که امید به آینده را از دست بدهند، نیز موفق عمل کرده اند.
  • همین دشمن در همه عرصه‌های واقعی از ملت ایران شکست خورده مثلا در محاصره اقتصادی و معرفی مابه عنوان تروریسم اقتصادی ترامپ شکست خورد درتهدید به حمله نظامی شکست خورد در تهدید به استفاده از ایجاد فتنه و آشوب در کشور شکست خورد.
  • حتی زمانی که حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند تصور می‌کرد یک موفقیت برای اوست، اما دیدیم چه شکستی بر قدرت و هیبت امریکا وارد شد بلکه در تمام جهان و حتی کشور‌های غربی مردم بلند شدند و عکس‌های شهید سلیمانی را به دست خود گرفته و به میدان آمدند.
  • این شکست برای امریکاست و همه این شکست‌ها در فضای حقیقی بر دشمن تحمیل شده و دشمن مجبور به پذیرفتن این شکست‌ها شده فقط می‌خواهد در فضای مجازی و با استفاده از گسترش این فناوری نا امیدی و ایجاد یاس نسبت به آینده را در افکار عمومی حاکم کند.
  • رشد بالایی در استفاده از اینترنت و فضای مجازی در کشور داریم. باید تلاش کنیم این محاصره روانی را بشکنیم.
    فرمانده بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: ما یک کشور ثروتمند و قدرتمند هستیم و مردم ما با عزت و شرافت هستند و کمتر ملتی مانند ایران در نیا هستند و مشابه ندارد.
  • بعضا این مراسم را شبیه به ارتحال امام می دانند درحالی که آن مراسم  فقط در تهران بود و جمعیت استان‌ها به تهران آمد اما سردار در استان‌های مختلف بدرقه شد و معتقدیم بیش از ۲۵ میلیون نفر دراین بدرقه ها شرکت کردند.
  • این پیروزی بزرگ و عظمت فرهنگی است و دشمن نمی‌تواند این قدرت فرهنگی و روحیه مقاومت را نادیده و دست کم بگیرد و باید این روحیه مقاومت را تکثیر و با مقابله با کار دشمن، این روحیه را تقویت کنیم.
  • عمده تورمی که در کشور ما وجود دارد ناشی از کاهش ارزش پول ملی است و متاثر از همین عملیات روانی دشمن است این درحالی است که کشور ما بالاترین میزان ذخیره ارزی در بین کشور‌های منطقه دارد و حتی کشور‌های خلیج فارس این میزان ذخیره ارزی و اقتصاد مستحکمی ندارند و ظرفیت‌های درونی اقتصاد ما بسیار زیاد است.
  • تولید محصولات در فضای مجازی و این رویداد رزمایشی برای ساماندهی جوانان در فضای سایبری است و اینکه بتوانیم به شکوفایی استعداد‌ها کمک کرده تا  به عرصه‌های موردنیاز مرتبط شوند و قطعا ما این مسیر را ادامه خواهیم داد.

/باشگاه خبرنگاران جوان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول