فضای مجازی مهمترین ابزار استکبار در «جنگ نرم» علیه کشورهای اسلامی

حجت‌الاسلام و المسلمین اسد القصیر ژوهشگر علوم دینی، فضای مجازی در نشستی که ویژه زائران عرب زبان به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی گفت:

  • فضای مجازی امروز محلی برای ترویج فرهنگ غربی تبدیل شده است.
  • اگرچه فضای مجازی مزیت‌ها و فواید بسیاری دارد، اما برای در امان ماندن از آسیب‌های آن ضروری است نحوه استفاده از این فضا را فرا گرفت و از اعضای خانواده به ویژه جوانان در برابر آسیب‌های آن مراقبت کرد.
  • استفاده درست از فضای مجازی موجب پیشرفت خانواده می‌شود، اما استفاده نادرست از آن موجب از بین رفتن کانون خانواده که از مهمترین ارکان یک جامعه است، خواهد شد.
  • جوانان از مهمترین و تأثیرگذارترین اقشار جامعه هستند و باید با هدایت مسئولان فرهنگی نیرو و استعداد آنها به سمت و سویی درست سوق داده شود، تا برای جامعه مفید باشند.
  • تأثیرگذاری از طریق فضای مجازی در واقع جنگ نرم دنیای غرب و استکبار جهانی علیه کشورهای اسلامی است. نباید اجازه داد تا جهان غرب از طریق فضای مجازی جوانان کشورهای ایران و عراق و سایر کشورهای اسلامی را تحت تاثیر قرار دهند.
  • جامعه هدف جنگ نرم دشمن در فضای مجازی، خانواده‌ است؛ طبق آمار ۷۰ درصد طلاق‌ها در کشورهای عراق متاثر از فضای مجازی، اینترنت و ماهواره است و فضای مجازی به نوعی شبیخون فرهنگی برای انتقابل فرهنگ غرب است.

/قدس آنلاین/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول