محبوب‌ترین پلت‌فرم تماشای ویدئو در جهان

آمارها حاکیست که کاربران تمایل بیشتری به استفاده و صرف هزینه برای تماشای محتوای ویدیویی در پلتفرم نتفیکس داشته اند.

به گزارش ایسنا، تازه ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت pcmag حاکی از آن است که کاربران علاقه و تمایل بسیار بیشتری به استفاده و صرف هزینه برای تماشای محتوای ویدیویی و فیلم بر روی پلتفرم نتفلیکس از خود نشان داده اند.

نمودار زیر به ترتیب محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پلتفرم های تماشای محتوای ویدیویی در جهان را نشان می‌دهد:

این نظرسنجی‌ها که توسط کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی  statista global consumer Survey صورت گرفته است، نشان می‌دهد که بعد از نتفلیکس با اختصاص ۶۵ درصد از کاربرانی که در طول یک سال اخیر برای تماشای فیلم و ویدیو پول پرداخت کرده‌اند، آمازون پرایم و Hulu با جای دادن به ترتیب ۶۵ درصد و ۵۲ درصد از کاربران در رتبه های دوم و سوم این جدول رده بندی قرار گرفته‌اند.

رتبه‌های چهارم و پنجم این فهرست نیز به ترتیب پلت‌فرم‌های یوتیوب و آی‌تونز قرار گرفته اند که سهمی ۳۶ درصدی و ۱۹ درصدی از بازار را به خود جای دهند.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول