دانلود ویدیو و عکس از حساب های اینستاگرام

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چطور برخی از عکس ها و ویدیوها را نمی توان به راحتی از اینستاگرام دانلود کرد؟! پاسخ این است که حساب های کاربری در اینستاگرام به دو صورت وجود دارند. برخی عمومی (پابلیک) و برخی دیگر خصوصی (پرایوت) هستند. اغلب پیج های بزرگ و یا افراد مشهور صفحه های عمومی دارند و راحت تر می توان عکس ها و ویدیوهای آنها را دانلود کرد. اما معمولا دیگر افراد عادی صفحه های خصوصی تری را برای خود ایجاد می کنند تا هر کسی که در اینستاگرام باشد نتواند به راحتی و با جستجوی اسم به صفحه ی آنها ورود کند. بنابراین حساب کاربری این افراد از نوع خصوصی است. کلیه روش های دانلود معمولا بر روی حساب های کاربری عمومی اجرا می شود. و سخت است که بتوان از حساب های خصوصی عکس و یا ویدیویی را ذخیره کرد. اما همچنان بعضی از برنامه ها وجود دارند که امکان دانلود عکس و ویدیو از حساب های کاربری خصوصی را هم ممکن می سازند منتها این برنامه ها، از شما رمز عبور اینستاگرام تان را درخواست می کنند که اینکار را توصیه نمی کنیم چون امن نیست.

با این حال، روش دیگری وجود دارد که به راحتی و بدون هیچ نگرانی از امنیت اینستاگرام تان، می توانید تصاویر و کلیپ ها را حتی از پیج های خصوصی دانلود کنید. پس همراه ما بمانید.

دانلود عکس و ویدیوی اینستاگرام از طریق مرورگر

نکته: برای دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام پیج های خصوصی اصلاً نیاز نیست که برنامه ی خاصی را نصب کنید. برای اینکار، فقط به کمک یکی از مرورگرهای کامپیوتر یا لب تابتان نیاز دارید.

1- مرورگرتان را باز کنید. با وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان در سایت instagram.com ورود کنید.

2- پستی که می خواهید دانلود کنید را از طریق جستجوی برنامه، پیدا کنید. حالا از طریق سه نقطه گوشه بالا سمت راست، آدرس اینترنتی را کپی کنید. یعنی باید copy link را بزنید.

3- در مرورگر خود، یک تب جدید باز کنید و آدرس   aloinstagram.com/private-downloader/ را وارد کنید.

4- در همان قسمت بالای صفحه ای که باز شد، آدرس اینترنتی پستی را که کپی کرده بودید انتقال دهید (paste کنید) و سپس لینک تولید شده توسط وبسایت را کپی کرده و سپس در تب جدید مرورگر اجرا کنید.

5- در مرحله بعد تمامی سورس باز شده را کپی کرده و در باکس سوم از سایت کپی کنید و دکمه دانلود را فشار دهید. بعد می بینید که همان پست اینستاگرام در آنجا ظاهر می شود و میتوانید به آسانی با فقط با یک کلیک پست مورد نظر خود را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود عکس و ویدیوی اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

اپلیکیشن GB Instagram  یکی از اپلیکیشن های مفیدی است که می تواند برای دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام به شما کمک کند. به راحتی از طریق چند دکمه می توانید پست اینستاگرام را در گالری گوشی خود ذخیره کنید. این برنامه از نظر ظاهری با خود اپلیکیشن اینستاگرام اصلی تفاوت ندارد. با اجرای این برنامه و ورود به آن، به سرور اصلی اینستاگرام وصل می شوید. برای همین از نظر امنیتی تفاوتی با اینستاگرام اصلی ندارد ضمن اینکه بطور کامل جایگزین اینستاگرام می شود. تفاوت موجود در اپلیکیشن GB instagram و اینستاگرام اصلی این است که در این برنامه، دکمه ی دانلود در کنار پست ها قرار گرفته است و نیازی به نصب یک برنامه ی دیگر جهت دانلود، نیست. یعنی به راحتی با انتخاب گزینه ی دانلود می توانید عکس یا ویدیو را در گوشی خود دانلود و ذخیره نمایید.

/مشرق نیوز/

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول