سواد رسانه‌ای، آسیب‌های فضای مجازی را مهار می‌کند

توحید رستمی،مسئول ناحیه دانشجویی استان کردستان در خصوص اهمیت جریان شناسی رسانه‌ای و توانمند بودن در حوزه فضای مجازی بیان کرد:

  • عملیات روانی که امروزه به صورت وسیع طیف گسترده‌ای از جامعه را در برمی گیرد، نیازمند جریان شناسی و دارا بودن دانش رسانه است.
  • سواد رسانه‌ای آسیب‌های فضای مجازی را مهار می‌کند و مهارت فنون اقناع سازی مخاطب می‌تواند مخاطب را در هر سن و در هر قشری که هست، به سوی هدف مدنظر رسانه و افراد هدایت کننده آن بکشاند.
  • رسانه‌های بیگانه به صورت جدی روی مسائل رسانه‌ای کار می‌کنند و به شدت توانا شده اند چرا که خواستگاه رسانه غرب است، ولی امروز برای مقابله با هجمه و عملیات روانی رسانه‌ها لازم است که شبکه سازی و تشکیلات داخلی و انقلابی هم برنامه ریزی مقتدرانه‌ای برای مقابله با فشار روانی رسانه‌های معاند ایفا کنند.

  • امروز بسیج دانشجویی هم به صورت مقتدرانه و با پیروی از منظومه فکری امامین انقلاب به سمت هسته‌های مسئله محور، خودجوش و ایجاد شبکه‌های فعال اجتماعی و رسانه‌ای حرکت کرده است.
  • تاکنون دوره‌های متعدد و مختلفی در حوزه توانمندسازی فضای مجازی و جریان شناسی رسانه‌ای در بسیج دانشجویی کردستان و با حضور دانشجویانی از سراسر استان و دانشگاه‌های مختلف برگزار شده است. دانشجویان بسیجی نیرو‌های توانمند و مقتدری که در حوزه‌های مختلف حرفی برای گفتن داشته باشند را جذب خود می‌کنند و با هدایت حرکات علمی ارزشمند آن‌ها توانسته اند فضای مناسب در برهه‌های مختلف را ایجاد کنند که غالبا با پیروزی همراه بوده است.
  • کار انقلابی و تکلیف جهادی دانشجویان بسیجی در حوزه فضای مجازی اقدام به صورت تخصصی توسط افسران جنگ نرم است که خوشبختانه تاکنون اقدامات ارزشمندی هم در این زمینه شکل گرفته است.
  • دانشجویان که قشر آگاه جامعه هستند در حقیقت جریان شناسی رسانه‌ای را فراگرفته و اکنون خود نگهبانان خانه و خانواده خود و در بعد وسیع کل جامعه هستند تا بتوانند در مواقع حساس و شرایط سختی که توسط دشمن و رسانه‌های بیگانه تبدیل به بحران و عملیات روانی می‌شود مانند یک سپر عمل کنند.
  • جوانان دانشجویی ما بسیجیان انقلابی در جبهه جنگ نرم هستند که افسرانی ماهر و توانمند در هدایت این نبرد و ایفای تاکتیک‌های برای به ارمغان آوردن پیروزی به نفع کشور هستند، و این کار آن‌ها قابل ستایش است.

/بسیج نیوز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول