ترفندهای اینستاگرام

شاید بسیاری از قابلیت‌های اینستاگرام این شبکه محبوب اشتراک‌گذاری عکس و فیلم هنوز برای خیلی از کاربران ناشناخته باشد. در ادامه چند نکته و ترفند برای استفاده از قابلیت‌های آن را به شما معرفی می‌کنیم.

 جست‌وجوی کاربران بدون حساب‌کاربری

اینستاگرام این اجازه را به افرادی که حساب‌کاربری در این شبکه‌اجتماعی ایجاد نکرده‌اند می‌دهد تا بدون ثبت‌نام حساب‌های کاربری افراد، شرکت‌ها و برند‌های معتبر را مشاهده کنند.برای این کار دو روش وجود دارد که اولی وارد کردن نام‌ کاربری مورد نظر در انتهای آدرس اینترنتی اینستاگرام و دومی مشاهده حساب کاربری به کمک گوگل است.

 مشاهده تمامی پست‌هایی که لایک کرده‌‌اید

برای این‌کار کافی است سری به پروفایل خود بزنید و گزینه Options را انتخاب کنید و روی گزینه Posts You’ve Liked ضرب انگشت کنید.در این حالت می‌توانید لایکی را که قبلا برای پست‌ها انجام داده‌اید را حذف کنید، برای این‌کار کافی است پست مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه قلب زیر آن را غیرفعال کنید. جالب اینجاست که کاربری که پستش را لایک کرده‌اید از حذف این لایک باخبر نمی‌شود.

 مدیریت چند حساب‌کاربری با یک گوشی

وارد پروفایل اصلی خود شوید و روی آیکون سه‌نقطه که در بالا و سمت راست قرار دارد ضرب‌انگشت کنید، سپس گزینه Options را انتخاب کنید. در این قسمت به سمت انتها اسکرول کنید و روی گزینه Add Account ضرب انگشت کنید.  سپس به سادگی سایر حساب‌های کاربری اینستاگرام خود را وارد نمایید.برای مشاهده پروفایل‌های مختلف کافی است تا روی عکس پروفایل خود در اینستاگرام ضرب‌انگشت طولانی کنید. برای انتخاب این پروفایل‌ها می‌توانید از قسمت Options اقدام کنید.

 زمان‌بندی انتشار پست‌ها

این ویژگی‌ برای مجموعه‌های تجاری که در اینستاگرام فعالیت منظمی دارند و افرادی که می‌خواهند زمان انتشار پست‌ها را در آینده تنظیم کنند کاربرد زیادی دارد. از این طریق کاربران با حساب‌کاربری اینستاگرام خود از طریق نسخه‌ تحت‌وب این اپلیکیشن قادر به زمان‌بندی انتشار پست‌ها هستند. برای این کار باید تنظیمات اینستاگرام در قسمت Options روی Switch to business Profile اعمال شده باشد. سپس با استفاده از ابزارهای آنلاین قادر خواهید بود پروفایل اینستاگرامی که معرفی کرده‌اید را انتخاب و زمان‌بندی پست‌ها را انجام دهید.

/دنیای اقتصاد/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول