حالت تیره به نسخه بتا واتساپ در سیستم عامل iOS اضافه شد

نزدیک به یک سال است که شرکت‌های توسعه دهنده نرم افزار‌ها در حال اضافه کردن قابلیت دارک مود به نرم افزار‌های خود هستند و قصد دارند با عرضه این قابلیت از مصرف بالای باتری در گوشی‌های کاربران جلوگیری کنند. یکی از شرکت‌های بزرگ که در حال حاضر مالکیت دو نرم افزار اینستاگرام و واتس اپ را بر عهده دارد، شرکت فیسبوک است که چند ماه پیش قابلیت دارک مود را برای نرم افزار اینستاگرام عرضه کرد و اکنون نوبت به پیام رسان این شرکت یعنی واتساپ رسیده است.

چند هفته پیش شرکت فیسبوک اعلام کرد که حالت تیره برای نسخه اندرویدی پیام رسان واتساپ در اندروید ۱۰ فعال شده است و کاربرانی که دستگاه اندرویدی آن‌‎ها از نسخه آخر این سیستم عامل استفاده می‌کند، می‌توانند بدون انجام تغییرات خاصی و صرفا با فعال کردن این حال از بخش تنظیمات گوشی خود به آن دسترسی پیدا کنند.

اما به تازگی برخی از کاربران این پیام رسان در فضای مجازی اعلام کرد‌ه‌اند که بالاخره دارک مود در دسترس کاربران iOS قرار می‌گیرد و کاربران این سیستم عامل از این پس خواهند توانست این نرم افزار را به همراه حالت تیره تجربه کنند. این قابلیت فعلا در نسخه اولیه و بتا پیام رسان واتساپ عرضه شده و در دسترس عمومی قرار ندارد. تاکنون تصویری از این قابلیت جدید روی سیستم عامل iOS در فضای مجازی منتشر نشده است و تنها اطلاعات موجود درباره آن به اطلاعات مربوط به جزییات اضافه شده به این پیام رسان در بخش توضیحات اپ استور است.

دریافت نسخه بتا این نرم افزار روی سیستم عامل اندروید کار بسیار ساده‌ای است، اما کاربران سیستم عامل iOS برای دسترسی به این نسخه از پیام رسان واتساپ باید از طریق برنامه TestFlight به آن دسترسی پیدا کنند که این نرم افزار نیز محدودیت تعداد دانلود را برای نسخه‌های بتا در نظر گرفته است، علاوه بر این کاربران بدون داشتن کد دعوت نخواهند توانست نسخه بتا این نرم افزار را نیز دریافت کنند.

 

/باشگاه خبرنگاران جوان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول