دشمنان در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای دنبال خدشه زدن به سلامت انتخابات هستند

حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه ستاد انتخابات استان که در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد:

  • ما در حوزه اجرای انتخابات برای جوامع هدف خود نظیر مجریان انتخابات در ابعاد گوناگون، داوطلبان نمایندگی، مردم و احزاب برنامه‌ریزی کرده و درحال اجرای آن هستیم.
  • برای فرآیند زمانبندی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 18 گام اساسی تعریف شده‌؛ هم‌اکنون در فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی استان، گام 13 اقدامات را پشت سر گذاشته‌ایم و منتظر اعلام لیست نهایی داوطلبان از سوی شورای نگهبان هستیم.
  • هم‌اکنون در گام 16 زمانبندی اقدامات انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستیم؛ به این ترتیب کمیسیون‌ بازرسی حول محور انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان برای نظارت بر فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان در حال برگزار است.
  • هم‌اکنون 5 داوطلب مجلس خبرگان رهبری که صلاحیت آن‌ها تایید شده، برنامه‌های تبلیغاتی خود را آماده کرده‌اند؛ لذا بناست فردا این برنامه‌ها در کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات طرح شده و از تاریخ 23 بهمن‌ ماه براساس قرعه‌کشی انجام گرفته در 2 بخش رادیو و تلویزیون پخش شود.
  • 66 درصد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی تایید صلاحیت شده‌اند و فضا آماده رقابت پرشور و سالم است. همچنین از بابت حضور باشکوه مردم هم دغدغه‌ای متوجه استان نبوده و آمادگی کامل در حوزه اجرا وجود دارد.
  • پیرامون آشنایی با این دستگاه و نحوه کاربرد آن، اخیرا جلسه‌ای با حضور خبرنگاران استان برگزار و مزایای این دستگاه تشریح شد. همچنین خبرنگاران با کارت ملی خود به صورت آزمایشی یک مرتبه از طریق این دستگاه احراز هویت شدند و کلیات سیستم احراز هویت برخط را بررسی کردند.
  • هم‌اکنون آموزش‌های لازم در خصوص نحوه استفاده از این دستگاه به اعضای ستاد انتخابات، مجریان و فرمانداری‌های استان ارائه شده و ازطریق رسانه ملی و اصحاب رسانه نیز آموزش مردمی در دستور کار است. در این راستا طی چند روز آینده تعداد 4710 دستگاه احراز هویت برخط برای انجام فرآیند برگزاری انتخابات به خراسان رضوی تحویل داده خواهد شد.
  • در جلسه روز گذشته این موضوع در قالب همایشی برای کلیه داوطلبان استانی تشریح شده است و مقدمات اجرای قانون مذکور با همکاری هیات محترم نظارت استان در حال آماده‌سازی و اجراست.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول