امکان تماشای آخرین پست ها در اینستاگرام مجددا فراهم می‌شود

اینستاگرام اخیرا ویژگی جدیدی به نام Latest Posts را به پلتفرم خود افزوده که در عمل، قابلیت جدیدی نیست! در ابتدا، پست‌ها در فید هر کاربر بر اساس ترتیب زمانی چیده می‌شد. به این ترتیب پست‌های منتشر شده توسط صفحه‌هایی که کاربر دنبال می‌کند، طبق زمان انتشار آن‌ها به نمایش درمی‌آمد. امکان تماشای آخرین پست ها در اینستاگرام از چند سال از بین رفت.

اینستاگرام از هوش مصنوعی در پلتفرم خود بهره برد تا به جای زمان، معیار علاقه را برای چینش پست‌ها در نظر بگیرد. به این ترتیب عکس‌ها و ویدیوهای منتشر شده توسط صفحه‌هایی که کاربر بیشتر با آن‌ها در ارتباط بوده و پست‌هایش را لایک می‌کند، بالاتر از بقیه قرار می‌گیرند. بسیاری از کاربران بعد از اعمال این تغییر اساسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام درخواست بازگشت به حالت قبل را داشتند. به نظر تماشای جدیدترین پست ها در اینستاگرام مجددا فراهم می‌شود.

ویژگی Latest Post توسط کاربری به نام جین منچان وانگ (Jane Manchun Wong) پیش از افزوده شدن آن به یک آپدیت رسمی اینستاگرام کشف شد. این کاربر پیشتر نیز درباره یک سری ویژگی‌های در حال تست در این شبکه اجتماعی اطلاعاتی در اختیارمان قرار داده بود. سپس وب سایت TechCrunch با انتشار اسکرین شات زیر خبر بازگشت چینش پست‌ها مبتنی بر زمان انتشار در فید اینستاگرام را اعلام کرد.

عدم امکان تماشای آخرین پست ها در اینستاگرام در حال حاضر

در صورت اعمال ویژگی جدید به نسخه رسمی اپلیکیشن موبایل اینستاگرام، در فید اصلی، عکس‌ها و ویدیوها همچنان بر اساس تشخیص هوش مصنوعی مرتب می‌شوند، اما با ورود به تب جدیدی به نام Latest Post آن‌ها را مرتب شده بر اساس تاریخ انتشار مشاهده خواهید کرد.

بر اساس گفته‌های اینستاگرام در گفتگو با وب سایت TechCrunch، ویژگی Latest Posts حتی در مرحله تست نیز قرار ندارد! این موضوع از نبود برنامه برای عرضه آن حداقل در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

 

/گجت نیوز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول