نشست بررسی وضعیت رسانه و فضای مجازی بر انتخابات در شهرستان آران و بیدگل

سعید ضابطی از ” نشست بررسی وضعیت رسانه و فضای مجازی بر انتخابات” به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و با حضور دادستان، مسئولین نیروی انتظامی و مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی فرمانداری و فعالان فضای مجازی و رسانه شهرستان آران و بیدگل در محل سالن جلسات این اداره خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ضمن تشکر و قدردانی از خبرنگاران جهت انعکاس اخبار شهرستان و تعامل با ادارات و دستگاه های دولتی شهرستان؛ موارد قانونی مربوط به مصادیق مجاز و غیرمجاز تبلیغات انتخابات را تشریح کرد.

سعید ضابطی رئیس کارگروه رسانه و فضای مجازی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه رسانه ها و خبرنگارانی که دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند طبق قانون مطبوعات این وزارتخانه عمل می کنند افزود: رصد فضای مجازی به عهده پلیس فتا می باشد ضمن اینکه مدیران گروه ها و کانالها و مدیران رسانه ها می بایست بر محتوای منتشر شده در فضای مجازی نظارت کافی داشته باشند.

سعید ضابطی با اشاره به حضور اول مردم در مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور دوم مردم در راهپیمایی بیست و دوی بهمن ماه بر تلاش و اهتمام اصحاب رسانه برای حضور سوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

سید محمد جوادی دادستان شهرستان آران و بیدگل در این نشست پیرامون مصادیق مجاز و غیر مجاز تخلفات رسانه ای دستگاه های اداری و دولتی و چگونگی تبلیغات در فضای مجازی و رسانه در سطح شهر در ایام انتخابات توضیحاتی ارائه داد. جهت جلوگیری از بروز مشکلات در ایام انتخابات، می بایست اخذ خبر از مبادی رسمی صورت گیرد.

دادستان شهرستان آران و بیدگل بر کنترل و نظارت دقیق محتوای متنی و ویدئویی منتشر شده در رسانه ها توسط خبرنگاران و مدیران کانالهای خبری تاکیدکرد و ادامه داد: از فعالیت مثبت و آگاهی بخش و قانونمند فعالین و خبرنگاران حوزه رسانه و فضای مجازی شهرستان حمایت می کنیم.

 

/آران و بیدگل نیوز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول