خاتمه تبلیغات در خیابان، ادامه در فضای مجازی

هواداران نامزدهای انتخابات که شب گذشته را تا صبح امروز با انجام کارهای تبلیغاتی برای نامزد مورد نظرشان نخوابیدند از ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه فعالیتشان را متوقف کردند.

تلاش آنها برای جلب آرا تا آخرین دقایق مهلت تبلیغات ادامه داشت و آنها با استفاده از ارسال پیام هایی سعی داشتند از هر دقیقه این فرصت برای افزایش هواداران استفاده کنند.

تبلیغات هواداران نامزدها شب گذشته به اوج خود رسید بطوریکه شهر ایلام صحنه حضور مردمی شده بود که  تلاشهایشان را برای جلب آرا و حمایت مردم مضاعف کرده بودند.

از سخنرانی های متعدد در ستادها گرفته تا رقص و پایکوبی محلی در خیابانها ویا حضور خانوادگی هواداران که در برخی ستادها شمار آنها به صدها نفر هم می رسید.

بر اساس گزارشهای رسیده خبرنگاران ایرنا از سراسر استان، حضور هواداران  حوزه های انتخابیه مختلف استان در خیابانها و معابر اصلی موجب ایجاد اخلال و تردد عموم‌ مردم و خودروها شده بود.

اگرچه چهره شهر ایلام صبح امروز به حالت عادی برگشته است اما در بین نامزدها و هوادارانشان غوغا بپاست و آنها بی صبرانه منتظر فرا رسیدن روز موعود هستند.

همچنان که مهلت قانونی انتخابات پایان یافته، فعالیت در ستادها و خیابان ها متوقف شده است اما بسیاری از هواداران برای جلب آرا و قطع نشدن تبلیغاتشان از شیوه های مختلف در حال تبلیغ هستند.

مهمترین این شیوه ها استفاده از ظرفیت فضای مجازی است و هواداران با ارسال پیامهای تبلیغاتی در گروه ها، همچنان تلاش خود را برای جلب آرا بکار می گیرند.

کانال های تلگرامی پر بازدید استان که در طول یک هفته گذشته برای نامزدهای مختلف آگهی های تبلیغاتی منتشر می کردند تا آخرین دقایق پیش از ساعت 8 صبح امروز فعالیت خود را ادامه دادند اما با پایان مهلت قانونی دیگر هیچ مطلب تبلیغی منتشر نمی کنند اما در گروه ها شرایط متفاوت است و هواداران برای خود محدودیتی قایل نمی دانند و کماکان تبلیغات و مباحثه های انتخاباتی را ادامه می دهند.

/جماران/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول