چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

برای هر مدیر کسب و کار اینترنتی یک فرصت بسیار عالی است تا بتواند کسب و کارش را در آنجا معرفی و برند کند و به یک درآمد نسبتا پایدار دست پیدا کند. همانطور که می‌دانید دلیل معروف و  محبوب بودن کسب و کار در اینستاگرام تعداد فالوورهای آن کسب و کار است.

در اینجا در مورد فالوورهای واقعی صحبت  شده و فالوورهای فیک رد شده، فالوور فیک نه تنها برای کسب و کار مفید نیست بلکه ضرر هم دارد. روش‌های مختلفی برای جمع آوری فالوور وجود دارد که تا حدودی با آن آشنا هستید. اما در این مطلب به طور کامل این روش‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. پس اگر شما هم می‌خواهید بدانید چه روش‌هایی برای جمع آوری فالوورهای واقعی وجود دارد و اینکه بخواهید فالوورهای خود را افزایش دهید در ادامه با آکادمی مومنی همرا باشید.

چرا نباید فالوور فیک اینستاگرام بخریم؟

اگر شما فکر می‌کنید با خرید فالوور اینستاگرام می‌توانید موفق شوید باید بگوییم کاملا اشتباه است. فالوور فیک اینستاگرام نه تنها خوب نیست بلکه برای کسب و کار ضرر دارد.

معمولا پیج‌های که فالوور واقعی دارند تا ۲۰ درصد از پست‌هایشان لایک می‌خورد، حدود ۳۰ درصد هم ویدوها ویو می‌خورند و این یک روند است که معمولا رو به رشد است. اما پیج‌هایی که فالوور می‌خرند پست‌هایشان به شدت کم لایک می‌خورد و ویدیوهایشان ویو ندارد. همین موضوع اعتبار را پیش مخاطبان از بین می‌برد و مخاطبان شما بد بین می‌شوند و این برداشت از شما می‌شود که شما و کسب و کارتان قابل اعتماد نیستید.

پس این دید را داشته باشید که خرید فالوورهای فیک به کسب و کار و برندتان آسیب بسیار زیادی می‌زند و متاسفانه بارها و بارها دیده شده که شرکت‌های بزرگ دست به همچین عملی می‌زنند که هم اعتبار و هم هزینه آنها از بین خواهد رفت.

بهترین راه این است که شما به طور اصولی و بدون خریدن فالوورهای فیک به دنبال بالا بردن فالوورهای پیج اینستاگرام باشید. در ادامه این راه‌ها معرفی شده تا بتوان فالوورهای واقعی برای پیچ اینستاگرام پیدا کرد.

راه‌های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

  • پروفایل جذاب داشته باشید

اولین کاری که کاربر بعد از وارد شدن به پیچ اینستاگرام انجام می‌دهد، بازدید از پروفایل است. پروفایل حکم یک ویترین مغازه در دنیای واقعی است. اگر ویترین شما جذاب نباشد هیچ مشتری برای دیدن ویترین وقت نمی‌گذارد و خیلی بی تفاوت از کنارش رد می‌شود.

اینستاگرام بر پایه تصویر بنا شده است. کاربرانی که وارد اینستاگرام می‌شوند می‌خواهند عکس و ویدیو ببینند نه چیز دیگری. مانند متن یا صوت. پس داشتن عکس و ویدیوهای جذاب یکی از مهمترین کارهای است که شما باید انجام دهید.

باید زمان بگذارید و تصاویر جذاب تهیه کنید. طوری که وقتی کاربری شما را می‌خواهد فالوو کند این حس به او دست دهد که شما برای پیج زحمت می‌کشید و برایش تولید محتوا می‌کنید. پیج الکی نیست که صرفا چند تا مطلب کپی منتشر شود. پیج‌های جذاب زیادی وجود دارند که فقط به خاطر عکس و ویدوهای جذابی که دارند توسط افراد دنبال می‌شوند

  • استفاده از کلمات کلیدی در بیو

شما باید در توضیحات بیو خود از کلمات کلیدی کسب و کارتان استفاده کنید. بارها پیج‌هایی دیده شده که در بیو از کلمات انگلیسی استفاده می‌کنند. کسانی که علاقه مند به موضوع کسب و کار شما هستند کلمات را به فارسی سرچ می‌کنند. پس اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که در بیو پیج از کلمات انگلیسی کسب و کار خود استفاده کرده‌اید همین الان آن را اصلاح کنید.

حتما کلمات کلیدی را که در بیو خود استفاده می‌کنید هشتک دار کنید. یعنی کلمات کلیدی را با هشتک در بیو قرار دهید. در بیو خود یک دلیل بیاورید که کاربر با فالوو کردن پیج شما چه چیزی را می‌تواند بدست آورد. برای اینکه بتوانید فالوورهای خود را خوشنود کنید حتما از لایو اینستاگرام استفاده کنید.

  • استفاده از هشتک

هشتک‌ها نقش بسیار مهمی برای بیشتر دیده شدن عکس‌های شما دارند. استفاده از هشتک مناسب می‌تواند بازدید پست‌های شما را تا ۳۰ برابر افزایش دهد. یعنی اگر عکس شما یک لایک می‌خورد بعد از استفاده درست از هشتک تعداد لایک‌ها به عدد ۳۰ می‌رسد.

شما همیشه باید یک لیستی از هشتک برای خود داشته باشید و در تمامی پست‌های خود از هشتک استفاده کنید. دقت کنید ما دو نوع هشتک داریم. هشتک‌هایی که ثابت هستند و همیشه از آنها استفاده می‌کنیم و هشتک‌هایی که مناسبتی یا به اصلاح داغ هستند.

برای پیدا کردن هشتک‌های حوزه خود از تب هشتک # در اینستاگرام استفاده کنید. و یا به پیج رقبا رفته و هشتک‌های حوزه کاری خود را در آنجا پیدا کنید.
از تمام هشتک‌ها به اندازه کافی در پست‌های خود استفاده کنید. شما می‌توانید در هریک از پست‌های خود حداکثر ۳۰ تا هشتک استفاده کنید

  • تگ کردن پیج‌های دیگر

یکی از کارهای که در فعالیت‌های اینستاگرامی خود می‌توانید انجام دهید تگ کردن پیج‌های هم حوزه خود است. تک کردن به معنی معرفی کردن پیج افراد دیگر در استوری story اینستاگرام خود است. یعنی شما با استفاده از استوری اینستاگرام پیج‌های افرادی را که می‌خواهید تبادل یا تک داشته باشید را در استوری خود معرفی می‌کنید و طرف مقابل شما هم همین کار انجام می‌دهد.

پیج‌های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیت‌های آنها در اینستاگرام باشید. از طریق دایرکت یا پیام مستقیم با آنها در تماس باشید و سعی کنید هر از گاهی درخواست تک کردن کنید. تک و تبادل با پیج‌های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام می‌شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کارتان می‌توانید بدست آورید.

  • برگزاری مسابقات اینستاگرامی

مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین روش‌های جذب و افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه خیلی از پیج های معروف در اینستاگرام از این روش استفاده می‌کنند. برای مسابقات خود خلاقیت به خرج دهید و از جوایز ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان خود استفاده کنید.

سعی کنید از جوایز ارزان قیمت با تعداد زیاد استفاده کنید. این بسیار ارزشمندتر از این است که شما کم جایزه بدهید اما گران! چون وقتی تعداد جوایز بیشتر می‌شود افراد شانس برنده شدن بیشتری دارد و همین تغییر کوچک می‌تواند خیلی از کاربران را ترغیب کند تا پیج شما را فالوو کنند.

جوایزی که می‌دهید می‌تواند پول نقد باشد، یا یکی از محصولات سایت و یا هر چیز دیگری که برای کاربران ارزشمند و جذاب باشد.

مسابقات زیادی مربوط به حوزه کاری خود می‌توانید در اینستاگرام برگزار کنید. مهمترین کاری که باید در مسابقه انجام دهید این است که حتما شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کنید. مثلا از شرکت کنندگان بخواهید ۳ نفر از دوستانشان را منشن (اضافه کردن دوستان در بخش کامنت های پست) کنند و نظرشان را راجع به مسابقه بگویند.

با برگزاری مسابقه جذاب می‌توانید بین ۵۰ تا ۸۰۰ نفر بسته به تعداد فالوورهای شما فالوور جدید جذب کنید. پس حتما مسابقه را جدی بگیرید و سعی کنید در ماه چند مسابقه برگزار کنید.

استفاده از وب سایت برای افزایش فالوور واقعی

یک ایده جالب و افزایش فالوور داشتن وب سایت است. وب سایت مکان مناسبی است که می‌توانید کاربران خودتان را به اینستاگرام هدایت کنید و در آنجا راح‌تر و صمیمی‌تر ارتباط داشته باشید. هر روز کاربران جدیدی به وب سایت شما می‌آیند که اولین بار است با شما و کسب و کار شما آشنا شده‌اند. اگر بتوانید برنامه‌ای پیاده کنید تا آنها پیج اینستاگرام شما را دنبال کنند می‌توانید هر روز با کاربران جدیدی تعامل داشته باشید و آنها را بیشتر با کسب و کارتان آشنا کنید و در نهایت آنها را تبدیل به خریدار سایت کنید.

چند روش برای هدایت کاربران به پیج اینستاگرام و تبدیل آنها به فالوور اینستاگرام

روش اول: طراحی یک بنر جذاب و قرار دادن این بنر در صفحه اصلی و زیر مقالات سایت.
روش دوم: قرار دادن آدرس و بنر اینستاگرام در صفحات تماس با ما، درباره ما
روش سوم: دعوت کردن کاربران به فالوو کردن پیج اینستاگرام از طریق ارسال ایمیل

نکته: همیشه سعی کنید پیشنهادهای جذابی برای کاربران یا طراحی بنر داشته باشید تا ترغیب کند کاربران پیج اینستاگرام را فالوو کنند.

دلیلی برای فالوو کردن پیج برای کاربران باید داشت. این دلیل می‌تواند آموزش‌های عالی باشد، جوایز عالی باشد و یا بسته به کسب و کار فکر کنید چه چیزی برای کاربرانت جذاب است تا آن را پیشنهاد دهید.

/وب سایت اخبار رسمی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول