یک مرسدس بنز برای هر توییت!

کریس رونالدو هرسال به خاطر حضور در دنیای فوتبال دستمزدی 30 میلیون یورویی دارد ولی این تنها درآمد ستاره پرتغالی نیست و از جمله راه‌های درآمدزایی رونالدو می‌توان به انتشار پست‌هایش در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

کریس رونالدو در ازای هر توئیتی که منتشر می‌کند، هشتصد هزار یورو دریافت می‌کند. رونالدو با درآمدی که در ازای هر توئیت دارد، می‌تواند یک مرسدس بنز باراباس 900 بخرد. بدین ترتیب رونالدو با دریافت 800 هزار یورو در ازای هر پست در توئیتر، بیشترین درآمدزایی را در این زمینه دارد و در صدر رنکینگ پلتفرم اوپندورس، پلتفرمی که به آنالیز مارکتینگ فعالیتهای ورزشکاران در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد، قرار گرفته است. از این حیث کریس رونالدو پردرآمدترین چهره دنیای ورزش است.

بعد از رونالدو، نام آندرس اینیستا ستاره سابق بارسلونا و نیمار بازیکن برزیلی پاری‌سن‌ژرمن دیده می‌شود و لبرون جیمز بسکتبالیست سرشناس NBA چهارمین ورزشکاری است که بیشترین درآمدزایی را در شبکه‌های اجتماعی دارد. اولین بانوی ورزشکاری که دراین لیست دیده می‌شود، سرنا ویلیامز تنیسور سرشناس آمریکایی است که در ازای هر پستش در توئیتر 107.4 هزار یورو دریافت می‌کند.

 

/آی اسپورت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول