آیا دیجی‌کالا دست از پا خطا کرده است؟

شنبه 10 اسفند 98 شبکه تلویزیونی ایران کالا در دو گزارش ویدیویی، به نقل از یک مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی از کشف تعدادی ماسک و دستکش در انبار دیجی‌کالا خبر داد.

  •  یک مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی مدعی شد فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا اقدام به احتکار تعداد 5 میلیون قطعه ماسک و دستکش کرده است. (گزارش‌ها را ببینید)
  • فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در بیانیه‌ای مطبوعاتی، این عدد را از اساس کذب خواند و مدعی شد این تعداد 34 هزار قطعه ماسک بوده است. (بیانیه را بخوانید)
  • به گفته برخی ناظران، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا از تاریخ ۳ اسفند ۹۸ و در پی ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امکان خرید و فروش ماسک نداشته است و موظف بوده اقلام خود را تحویل تحویل «هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی» وابسته به وزارت بهداشت بدهد. (متن ابلاغیه را بخوانید)
  • اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره انتشار برخی اخبار که حکایت از کشف ۵ میلیون ماسک از دیجی‌کالا دارد گفت: عدد ۵ میلیون مربوط به مجموع کشفیات ما در یک هفته گذشته است و احتمالاً مطلب از حیث بیان، درست ادا نشده است. آمار دقیق مربوط به دیجی‌کالا را به زودی اعلام می‌‌کنیم. (اظهارات او را بخوانید)
  • فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا صورتجلسه توقیف ماسک و دستکش را منتشر کرد. بر اساس این صورتجلسه، تعداد ماسک‌ها ۳۴ قطعه و تعداد دستکش‌ها ۲۰ هزار و ۹۰۰ قطعه عنوان شده است. (تصویر صورتجلسه را ببینید)
  • سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که ۵۴ هزار ماسک اختفا و مرتکب گرانفروشی شده بود با قاطعیت و خارج از نوبت برخورد می‌شود. (اظهارات او را بخوانید)

این گزارش به مرور به‌روز می‌شود…

۶ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول