عدد ۵ میلیون مربوط به مجموع ماسک‌های کشف شده در هفته گذشته است

[صفحه به‌روز شونده خبر این اتفاق: آخرین اخبار این موضوع را به‌صورت لحظه‌ای ببینید]

محمدعلی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره آخرین وضعیت گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به منظور نظارت بر توزیع و عرضه محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده اظهار کرد:

  • از روز گذشته توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در داروخانه‌ها آغاز شده و هر چند کم‌وبیش گزارش‌هایی درباره کمبود اقلام در برخی داروخانه‌ها دریافت کردیم اما با توجه به برداشته شدن محدودیت توزیع محصولات توسط داروخانه‌ها از روز گذشته، انتظار می‌رود ظرف امروز و فردا همه داروخانه‌ها این اقلام را عرضه کنند.
  • تا روز گذشته بخشنامه شده بود که داروخانه‌ها اجازه توزیع و عرضه اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده را ندارند مگر با هماهنگی اداره کل تجهیزات پزشکی که این محدودیت برداشته شده و توزیع اقلام در داروخانه‌ها آغاز شده است.
  • طی یک هفته گذشته با حضور گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در سطح بازار، ۵ میلیون ماسک کشف کردیم و طی چند روز گذشته نیز پنج کانتینر دستکش کشف شد که طبق قانون صاحبان این کالاها مکلف به عرضه در بازار شده‌اند.
  •  گشت‌های مشترک تعزیرات را تا رسیدن به شرایط عادی ادامه می‌دهیم.
  • تاکنون در تهران موردی نداشتیم که محتکران این اقلام بهداشتی به عنوان اخلالگر در نظام سلامت به مراجع قضایی معرفی شود اما با دادستانی همکاری لازم را داریم و حتی گاهی اوقات معاون دادستان نیز در گشت‌های تعزیرات حضور دارد.

اسفنانی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر انتشار برخی اخبار که حکایت از کشف ۵ میلیون ماسک از دیجی‌کالا دارد گفت: عدد ۵ میلیون مربوط به مجموع کشفیات ما در یک هفته گذشته است و احتمالاً مطلب از حیث بیان، درست ادا نشده است. آمار دقیق مربوط به دیجی‌کالا را به زودی اعلام می‌‌کنیم.

/تسنیم/

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول